8 Aralık 2009 Salı

Gecikmiş bir diy

Bundan 7 ay kadar önce Tahtakale'ye gitmiş ve yeni diy projeleri için zımba almıştım. O gün bugün milyonlarca sebepten elimi hiç bir şeye sürmedim, geçen bayram tatiline kadar. 4 koca gün ve yapacak fazla bir şeyiniz olmadığında ne yaparsınız?  Birden kendinizi zımbalarla boğuşuyor olarak bulursunuz:

I went to Tahtakale and bought a packet of studs for new diy project about 7 months ago. Since then I didn't touch anything because of million reasons until recent 4 days holiday. I you have 4 empty days and no  plans, you ended up stuggling with studs:

* Dolabınızda yıllardır duran ( Bu şart değil tabi ki :) ), uyduruk ceket, kazak..vs gibi parçalardan bir veya bir kaçını seçin, bizim konumumuzda jean ceket benim kadife olan arkadaşımın. Eğer bizimki gibi zımbalardan kullanacaksanız  kolay çalışabileceğiniz bir parça seçin, kalın veya çok ince parçalardan kaçının.

*First choose something from your closet  you haven't been wearing for years ( This is not a must :)) like jacket or a sweater, in our case jean jacket is mine the other belongs to my friend. If you're going to use my type of studs try to choose something which is not very thick or very thin.


*Elinizde kullanabileceğiniz zımbalarınız olsun, benimkiler metal ve arkalarından kapatılarak kullanılıyor.
*Have your studs before hand, mines were metal and can be closed from 4 edges.


*Nar taneleri serpilmiş Martini Bianco, olayı daha eğlenceli hale getirebilir ancak kaza olma ihtimalini unutmayın hele benim gibi sakar biriyseniz :)
* Martini Bianco with pomagranate could help but don't forget there maybe accidents if you're as clumsy as I am :)


*Zımbaları istediğiniz gibi yerleştirmeye başlayın, uçlarını açmak veya kapamak için biz bıçak kullandık.

*Start placing studs as you wish, we used a knife for opening and closing the edges.

*Lola'da bizi seyrediyordu ancak sonra lambayla ilgilenmenin bizi izlemekten daha eğlenceli olduğunu farketti.

*Lola was watching us but soon she discovered playing with the lamp was much more fun.



*4 Martini, 1 Michael Jackson'un King Of Pop albümü, 1 Kings of Leon albümü ve 2 Amy Winehouse albümü sonra ortaya çıkanlar bunlar, yalnız benim jean ceketin diğer yakasını yapacak ne zaman,ne ellerimizde hal kalmadığından ben onu daha sonra tamamlamayacağım ( inşallah) :)

* 4 Martinis, 1 MJ's King of Pop, 1 Kings of Leon and 2 Amy Winehouse albums later, here are the results. We couldn't complete the other collar of my jean jacket because it was late and we had sore fingers, I hope completing it later :)  



36 yorum:

Adsız dedi ki...

jean ceket bittiğinde muhteşem olucak diyorum ben :)

AiShA dedi ki...

Jean ceket şimdiden muhteşem görünüyor.Bittiğinde ne olur artık bilmiyorum:)

Unknown dedi ki...

Biliyormusun tek yakada oldukca tarz bence!

aysegul in ny dedi ki...

bence tek yaka da gayet guzel gorunuyor kullan azcık bole derım ben:)

Elif UYSAL dedi ki...

wowwww çok başarılııı:)Ayrıca Martniler'de gözüm kaldı narlı narlııııı:)))

tuguna dedi ki...

Woow, cok cok hos olmuslar. Ayrica martiniler cok cekici gornuyor:)

Unknown dedi ki...

cok begendiiiim. hele siyah ceketin cok güzel olmus. bende dün diy projemi yayinladim. istersen bi göz at

Pınar dedi ki...

harika olmuş bayıldım :) her zaman ilk yapılan daha uzun zaman alır diğer yaka daha az yoracaktır seni tamamlanınca çok güzel bişi olacak :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet de, bence de tek yaka çok tatlı oldu! şimdi kendini pek göstermedi ama tabi; içindeki t-shirt'ün yerine siyah ya da beyaz, mavi, metalik mavi.. ve açık yaka bişiler olsa, yıkılır!:)

btw, martinilerde ve lola'da gözüm kaldı. allahım nedir o öyle. çooookkkkkk tatlı!!!

Adsız dedi ki...

Cadıcım,bence tek yaka olması 2 yaka olmasından daha tarz durur.Bence tek yaka olarak bırakıp böyle kullanmalısın,bu arada arkadaşınınki de güzel olmuş bence.
Bende eski bir jean i ozonla ağartıp,maket bıçağıyla parçalayıp,senin yaptığın gibi zımbalar takmıştım güzel olmuştu.Aynısını geçenlerde Bershka'da gördüm birde :) Bende siyah bir ceketin yakasına yapacağım bundan bu sefer.
Tekrar güzel günlerde kullan :)

Yağmur

Adsız dedi ki...

canım ıkısı de cok orjınal olmus harıka ıyı gunlerde gıy
nrdn

Fashioncholic Girl dedi ki...

hoşuma gitti eline sağlık cadı (: ben de bugün bi düğmeciye gidip bişeyler almayı planlıyordum okulda ama çok halsizim , hemen dershaneye gidicem ...

_irm_ dedi ki...

ben de kesinlikle tek yaka kalsın derim.böyle süper gözüküyor :)

yasemin dedi ki...

resmen süper olmuş ceketler, ben de deniycem, en çok da narlı martiniyi merak ettim:)

Unknown dedi ki...

Bayıldım, süper olmuş ikisi de ama favorim kot olan(=..Tamamlanınca daha güzel olcak bence..

Hanae dedi ki...

wow!! good job!!!! niceeee!!! and good picture!

Unknown dedi ki...

ben ben merak etmiştim noldu o zımbalara diye sonunda gün ışığına çıktılar:) Bide bunların plastik şerit halinde dikilebilir versiyonları çıkmış denemek lazım:) Ceketler çok güzel olmuşşş!!!

ZET Fashion dedi ki...

Ellerinize sağlıkk :) Ceketi mutlaka bitir cadı, harika birşey gibi duruyor şimdiden!

Sıla Yılmaz dedi ki...

bende herhalde uzun bir süredir gidip zımba alıcam demekki senden de tembeller var :)

bu arada ceketler güzel olmuş ve bende tek yakayı beğendim.. güzel gözüküyor..

kkkk dedi ki...

kadife ceket gercektende cok hos olmus. yakalari cok elverisliymis bu is icin

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Sanırım sonunda bunu ben de yapıcam :) Pek becerikli olduğum söylenemez ama kolay gibi duruyor :)

Fashion Detox dedi ki...

selamlar; ellerıne saglık pek bı guzel olmus emegınden sonra en guzel kutlama(= sana bır sorum olucak tahtakalenın neresınden bulabılırım acaba bu zımbalardan bılgı verırsen cok sevınırım selamlar...

Hesionka dedi ki...

şekercim eline sağlık harika olmuş, bayıldım :D

ben de eski bir çantama yapmaya başladım ama yarım bıraktım şu an için, parmaklarım mahvoldu çünkü!

chfashiontrend dedi ki...

Sıradan bir ceket tarz bir hale dönüşmüş,eline sağlık...:)

Nihan dedi ki...

Benim de gözüm en çok martinilerde kaldı. Bu arada nasıl oldun Cadıcım.

mordolap dedi ki...

çok güzel olmuş cadıııı. ben birde jean'in arka cebine yapıyorlar ya. onuda çok hoş buluyorum. görümcenden zımba isteyeli aylar oluyor. hala alacak bana. bende böyle bişey denemek istiyorum!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

cadı, bize zımba satmayı düşünmez misin:)) gg'dan ya da blogtan..

Unknown dedi ki...

loving the jackets great DIY xxx

Doorstepping dedi ki...

Vallahi ceketlere de bayıldım ama ortama daha çok bayıldım :D
Mükemmel bir organizasyon olmuş!

elif dedi ki...

cadıcım sabahtan beri gitmediim tahtakale kalmadı hiç haberleri yok bu zımbalardan acaba özel bir adı varmı bunların...

Unknown dedi ki...

Ah beğendiğinize sevindim, teşekkür ederim yorumlarınıza :)

Diyorum ki tek yaka ful, diğerinde böyle serpiştirsem ya da işte sadece uste mesela azaltarak falan yapsam, böyle çok boş göründü gözüme :)

Sena: Seninki de oldukça farklı olmuş, eline sağlık, özellikle fiyonk çok şeker :)

Seda: Haha evet o arkadasımın ev tişörtü :))Lola çok tatlıdır yaa armut suratlı kızım benim :) Satmayı düşünebilirim ancak oraya gitmek için zaman ayırmak lazım yapabilir miyim bilmiyorum,iyileşince düşüneyim :)

Yasemin: Çok basit, martini bianco, limon suyu ve buz, içine de biraz nar tanesi serpiştirdin mi tamamdır :)

Hanae,Kristyb: Thank you :)

Cindrella: Neyse ki paslanmadan kurtardım :) Bu biraz uğrastırıyor daha kolay bir yönetemi olan bir şeyi tercih ederim, sağol :)

Caprice: Yalnız küçük bir şey söylemek istiyorum, yakanın içinde dik durmasını sağlayan kalın bir bölüm vardı o yüzden bir kısmı zor oldu ona dikkat etmek lazım,teşekkürler :)
A.C: Çok zor değil biraz sabır ve zaman lazım :)

Queen of D ve Elif: Tahtakale yazdım ama ,yani orasının tam neresi olduğundan emin olamadığım için, oraya 10-15 dk yürüme mesafesinde mercan denen bir yer var o bölge silme böyle seyler satıyor, eğer bu yazımdaki tahtakale kelimesinin altına tıklar, tüm postu okur ve yorumlara da bakarsanız orada aldığım yerin adı ve telefonu vardı, sorularınız cevaplanacaktır sanırım, teşekkürler :)

Hesionka:Senin gibi maharetli biri beğendiyse tamamdır o zaman, sağol :)) Evet biraz el yıpratıcı bir aktivite :(

Nihan: Evdeydim bugün, oldum hasta ama çok çok ağır değilim yine de ateşim var ve öksuruyorum, sanırım böyle atlatırım, sorduğun için teşekkürler :)

Mordolap: Evet o güzel Hanneli'nin yaptığı gibi ancak oturunca n olduğundan emin olamadım, yapıştırm falan olanlar belki daha uygun olur onun için.

Doorstepping: Hhaha böyle altın günü yerine bir kaç arkadaş birleşip diy günleri yapılabilir pekala, keyifli oluyor gerçekten :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hihi, armut surat:))
öp benim için!!
satmalısın evet o elle takılan zımbalardan, ama önce iyileş:) tekrar geçmiş olsun

Seher dedi ki...

canım bende bu zımbalardan almak istiorum sen nerden aldınn,tuafiyelerden bulabilrmiyim sence?buarada kıyafetlerin çok şık olmuş ellerine sağlık güle güle kullan

Unknown dedi ki...

Seher selam ve teşekkürler :) Bir önceki uzun yorumda Queen ve Elif'e yazdığımı okursan sana yardımcı olacaktır.

Adsız dedi ki...

müzik zevkini beğendim. kings of leon :) lola da çok şeker.

Adsız dedi ki...

tek yaka süper ayrıca bayıldımm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...