9 Aralık 2009 Çarşamba

I took my baby to the doctor,with a fever but nothing he found

Çok bir şey yazamayacağım çünkü beklediğim üzere hasta oldum :( .  Ben iyileşene kadar burasını boş bırakmayacağım tabi ki, iyi hissettiğim ilk fırsatta postumu yapıyorum, şimdilik sağlıkla kalın :).

Mininot: İçinde ateş geçen MJ'in Wanna be startin' somethin' şarkısı başlığa uygun gibi geldi :)

I couldn't write much because as I've suspected I'm ill now :(  I won't let this blog be without any posts 'till I'm gonna be fine,  now I'm posting an outfit on the first time I've felt better .

Stay healty :)

p.s: I couldn't think a better title than MJ's Wanna be startin' sometin' lyrics since it has the word fever :))



  • Hırka , tişört, şal ve çanta / Cardi, tee,scarf and bag: H&M
  • Jean ve ceket/Jeans & jacket: Zara
  • Botlar/Boots:Mango
  • Bileklik/Cuff: Marc by Marc Jacobs
  • Şapka( Yeni) /Hat(New): Stradivarius

20 yorum:

Nihan dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun Cadıcım. Şalın bir benzeri de bende var. Benimki C&A. Leopar desenin hayatıma girip gireceği sanırım bu kadarla sınırlı.

Sel dedi ki...

cadıcım sana bir sorum var;
bu boyfriend jeanlerden gecikmeli de olsa almayı düşünüyorum. ama referans olarak aradığım tarzlar hep yazlık.
kışın sence nasıl bir kombin ve ayakkabıyla kullanbilirimn bu pantolonları? çizme için iyi şeyler duymadım. bu oxford model topuksuz ayakkabılardan mı alsam acaba?

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Geçmiş olsun Cadıcımmm...
Jeani sevdim :)

alis dedi ki...

Geçmiş olsuuuun!

Kumral dedi ki...

geçmiş olsun cadıcım. erkek arkadaşın nasıl, iyileşti mi? (yalnız ne meraklıyım ben de..) bu arada şapkayı çok sevdim. stradivarius un aksesuarları güzel oluyor.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

jean çok iyi durmuş cadı!!
(bu umarım hastayken bozulmuş olan moralini düzeltir:)

valerie dedi ki...

Geçmiş olsun cadıcığım.
Umarım en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz.Ben de hastalık korkusundan hemen aşı oldum.
Bu arada Jean çok hoş durmuş ,leopar şal ise harika.Yine hoş bir kombin gelmiş senden.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun cadııı!! en azından hastalığı geçirip bütün kış gribe yakalanma korkusundan kurtulacaksın.. şimdi sana bakma sırası sevgilinde galiba..
-İdil

Fashioncholic Girl dedi ki...

cadı ya çoook geçmiş olsun :(

fioritamodatasarım dedi ki...

çok geçmiş olsun hemen iyileşmen dileğiyle...

Glam dedi ki...

Çok geçmiş olsun cadı, iyi dinlenmeler, bol bol c vitamini almayı ihmal etme:)) bende şapka ve şalını çok sevdim :)

Unknown dedi ki...

Cadı, dikkat et kendine. Dr.lar Mor'u eksik etmeyin diyor nar ,mor lahana,patlıcan en etkili sebze ve myvelermiş!
ve mor etek:) çok ciciydi ekliyim dedim onuda!

Adsız dedi ki...

cadı geçmiş olsun :(
sabahları ve akşamları yatmadan 1 çay kaşığı toz zencefil + 1 kaşık bal karıştır macun kıvamına getirip ye. Vücut direncinide artıracak. Ben hep bu tarifle bakıyorum kendime :) bide aktar varsa yakınlarda hibuskus alıp demle, iç. En kısa sürede sağlığına kavuşman dileğiyle. PLN

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun dilekleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler, bugün daha iyiyim (Şimdilik :) )

Nihan: Sağol. Benim bir de mavili leopar desenli eteğim var henüz giyemediğim,işte o kadar :)

Sel: BF jeanler kesimleri sebebiyle maskulen olduklarından alttan biraz ten gözükmesi hoş oluyor tabi, ancak kışın çorapla da giyebilirsin, yine bantlı ayakkabılar, bilekte biten botlar görünümünü tamamlar. Proporsiyonların uygunsa düz oxfordlarda güzel durur ancak pantolonun bol yapısı biraz hantal bir görünüm vereceğinden ben topukluyu tercih ederdim. Yalnız düz oxford seven birisi olarak bu tarz jeanlerle olmasa bile, pek çok şeyle giyebileceğin için dolabında oxfordlara yer açmanı tavsiye ederim.Eğer uygun fiyatlı ve düzgün kesimli bf jean arıyorsan Mavi'de güzel bir model var, bir bakmanı tavsiye ederim.

Kumral: O daha iyi, 4 gündür evdeydi bugün işe gitti, sorduğun için teşekkürler :)

Seda: Heey, iyileştim bile :)) Sağol :)

İdil: Eh işte, körlerle sağırlar birbirini ağırlar durumu :)

PLN: Hmm, deneyeceğim bunları çok sağol :)

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun cadı, dinlen sakın ihmal etme, geciştirme. Kombin de çok şık!!

alışverişkolik dedi ki...

Çok geçmiş olsun Cadı :(
Bunları bildiğini bilerek dinlenmen gerektiğini ve ihmal etmemeni hatırlatmak istiyorum.

Şal ve çantanın aynısından bende de var,ikisi de C&A. Kombin yine göz kamaştırıcı. :)

Sevgiler

ZET Fashion dedi ki...

Çok geçmiş olsun cadıcım
Kombin çok şık her zamanki gibi.
vee bende sonunda aldım bu tarz bir bot, daha doğrusu aldırmayan sevgili almış :) Koyucam yakında bloga, tekrar geçmiş olsun iyi bak kendine, x

Doorstepping dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bol sebze- meyve tüket, sağlıklı vücut gripte çok önemli!

tuguna dedi ki...

Cok gecmis olsun Cadi.Ikiniz de iyisinizdir artik umarim.

Unknown dedi ki...

Sağolun, öksürük baki kaldı ama önceki günlere göre oldukça iyiyim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...