17 Aralık 2009 Perşembe

Louboutin'den inciler



Bugün istediğimi yapabildiğim bir gün olsa Marka Konferansı'nda konuşmacı olan Christian Louboutin'i dinlemeye gitmek isterdim. Neyse ki twitter var, konferansta  yer alan diğer bir konuşmacı  JWT'nin global stratejik pazarlama direktörü Guy Murphy'nin sayesinde işte Louboutin'den inciler:

If this day was one of days that I could do whatever I want, I'd love to go to the Marka Conference where Christian Louboutin was one of the speakers. Thanks to twitter and another speaker of the conference Mr. Guy Murphy who is the worldwide planning director of JWT, here are the quotes of Louboutin from today's speech:

"Shoes can be used to undress. You be naked and wear shoes and it doesn't look strange".
"Ayakkabılar sizi soymak için kullanılabilir. Çıplak olabilir ve sadece ayakkabı giyebilirsiniz ama bu garip görünmez".

"When I was a teenager I only wanted to design shoes for showgirls, not for fashion".

"Gençken sadece  şov kızları için ayakkabı tasarlamak isterdim, moda için değil."

"Design must not be led by business, business must be led by design".

Tasarım ticaret tarafından yönlendirilmemeli, ticaret tasarım tarafından yönlendirilmelidir.

"The essentials in design are creativity and quality".
Tasarımda temel olanlar yaratıcılık ve kalitedir.

Louboutin explains that the red soles was a happy accident.
Louboutin kırmızı tabanların mutlu bir kaza olduğunuz açıkladı.


Twitter, theluxechronicles

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Tasarım ticaret tarafından yönlendirilmemeli, ticaret tasarım tarafından yönlendirilmelidir.

en anlamlı söz olmuş bence

Ilgın dedi ki...

Shoe God! CL Mamimo 140 platform shoe boots aldım, kendisi 2.Louby ayakkabım,siyah bir legging,siyah oversized tee ve yine oversized Levi's denim gömleğim ile birlikte şuan itibariyle ayaklarımı şenlendirmekte:)) 20.çift Louby'leri görmek dileğiyle diyorum ... rock the red soles ladies;)!

PS: Bildiğim kadarıyla asistanının/sekreterinin(?) kırmızı ojesini alıp ayakkabının tabanını boyuyor ve bu şekilde signature red sole ortaya çıkıyor.

Trendtastic NY dedi ki...

ya bende cok gitmek istiyordummmmm

alis dedi ki...

"Design must not be led by business, business must be led by design".

Şu lafı her patronun beynine matkapla kazımak isterdim.

Umarım birileri Tom Dixon'dan da inciler tweetler, rastlarsan linkler misin cadı? O konferansa gitmeyi çok arzu etmiştim..

Unknown dedi ki...

Nasıl arzu nesnesine dönüştüğünü de açıklamış mı merak ettim, hangi kadın dolabında bi louboutin olsun istemez ki:)

mgntwmn dedi ki...

3.tivit zaten marka olup olamayacağınızı belirler.bana coconun hayatını anımsattı.

Dilan KILIC dedi ki...

ılgın CL leri nerden aldın..

http://www.christianlouboutincollection.com/index.php

burda çok ucuzlar.. fake mi acaba karar veremedim.alışveriş yapan varmı hiç burdan yada fikri olan:)

Tşk

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

ben de cok gitmek istiyordum. çok taklidi yapılsa da siyah ve kırmızı hiçbi zaman onunkiler kadar cekici olmuyor ;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aaaaah ah. 2 aydır kendimi ikna edemedim, 750 euro artı KDVyi ödeyemedim! eh, en iyisi ben kendimi loubi alarak ödüllendireyim:P hhahah!

Unknown dedi ki...

Ilgın: İnşallah inşallah :) Benim sadece 1 tane CL espadrilim var, siyah peep toe klasik modelinden isterdim. Hikayeyi ben de öyle hatırlıyorum ama keşke adamın ağzından dinleme fırsatım olabilseydi :(

Alis: Tabiki :) Yalnız bu cümlede doğruluk payı olsa da, onun gibi kendini kanıtlamış, çok fazla kendini ispat etme korkusu olmayan markalar bu konuda daha rahattırlar bence.

Dilan: Fazlasıyla ucuz, bir araştırayım.

Seda: İyi fikir :))

Unknown dedi ki...

Ilgın: İnşallah inşallah :) Benim sadece 1 tane CL espadrilim var, siyah peep toe klasik modelinden isterdim. Hikayeyi ben de öyle hatırlıyorum ama keşke adamın ağzından dinleme fırsatım olabilseydi :(

Alis: Tabiki :) Yalnız bu cümlede doğruluk payı olsa da, onun gibi kendini kanıtlamış, çok fazla kendini ispat etme korkusu olmayan markalar bu konuda daha rahattırlar bence.

Dilan: Fazlasıyla ucuz, bir araştırayım.

Seda: İyi fikir :))

Ilgın dedi ki...

Dilan KILIC: BEYMEN Antalya. Bu arada verdiğin linkteki ayakkabılar 100% fake,kesinlikle uzak dur!

Ilgın dedi ki...

MC: Biliyorum o espadrillerini, çoook güzeller:))

Dilan KILIC dedi ki...

bende öyle tahmin etmiştim:(
Tşkler

Serap dedi ki...

Louboutin, Türkiye'de ayakkabı markalarını çoğunun koleksiyonlarını incelemiş kendine ait patent samimi olduğu tasarımaların taklit edildiğini görmüş ve direk avukatı ile bağlantıya geçmiş. Bu bahsettiğim taklitlerde topuk, taban kısımlarının taklit edilmesi... İsmini vermiyim çok ünlü bir markanın taklit ettiğini görmüş :O

Adamcağız Dilan'ın bahsettiği siteyi görse ne yapar merak ettim :)))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Kırmızı tabanlar mutlu bir kaza mıymış? Yani üretim hatası gibi bir şey mi? Bne de kırmızı tabanlı bir Louboutin ayakkabı istiyorum!!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

haha nursace olmasın??

Unknown dedi ki...

Ilgın: Teşekkürler :)

Serap: İyi yapmış, insanların gözünün içine baka baka taklit modeller satan ve bunlara 400 tl gibi uçuk fiyatlar isteyen tüm bu tarz markalara bir ders olur umarım :)
Seda: Aynı şeyi düşünüyorum :) Ben onlarla ilgili 2 yazı yazmıştım,aklıma geldi paylaşayım deim :)

http://modacadisi.blogspot.com/2007/12/pazar-vrvrlar.html

http://modacadisi.blogspot.com/2007/12/nursaceden-tekzip-var-p.html

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ooofff of.. diyorum cadı. ne desem boş!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...