15 Aralık 2009 Salı

Meow



www

8 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

meow:) 2005ten beri üzerimden çıkarmadığım sisley faux fur leopar montumu giyiyorum bu sezon gene. liliy'ninkine çok benziyor. meow.

mgntwmn dedi ki...

leopar desen görünce aklıma ilk kız kardeşim gelir. bayılıyor. geçen gün aramızda geçen konuşmayı aynen yazıyorum:)))
mgntwmn: şu yılbaşı piyangosu bir vursa..
kız kardeş: abla bana Bershkadaki kısa leopar kürkü alır mısınnnn?
mgntwmn: bir vursa sana bershkadaki leopar desenli kürkü değil, direk leopar alırım. evde beslersin artık.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:))))) mgntwmn, iyi ki piyango vurmamış o zaman:P şaka şaka, umarım hepimiz bi gün şanslı oluruz!

Unknown dedi ki...

olsenların hangisi ayıramayacağım ama fermuar detayından ayakkabısından ve ozellikle rujundan nefret ettim..ayakkabı askında hoş ama bunlarla hiç sevmedim ben..

Unknown dedi ki...

Seda:Ne güzel :)
Mgntwmn:En azından alçak gönüllü :))
K.M.M:Mary Kate.

mgntwmn dedi ki...

koptum ve sustum :))))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Bütün Mango bunlarla dolu, indirime de girmişken bir tane alınabilir :)

Unknown dedi ki...

Ben Mangodakileri beğenmedim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...