11 Aralık 2009 Cuma

The Rolling Stones sever misiniz?

Selam :) Haberler iyi, neredeyse atlattık sayılır, hepinize iyi dilekleri için tekrar teşekkür ederim. Bugün hava oldukça kötü, hasta olmasaydım da evden dışarı çıkmak istemeyeceğim bir gün. Yine gitmek istememe rağmen Galata Moda'nın bu kötü havalara denk gelmesi oldukça üzücü.

Kıyafetim yine biraz 80'leri çağrıştırıyor, biraz rock, biraz pırıltı, biraz kırmızı.. Aranızda Rolling Stones seven var mı bilmiyorum, ben çok sevdiğimi söyleyemem ancak İstanbul konserlerine gitme imkanım olmuştu.

Neyse, bugün cuma, hafta sonuna kavuşmaya az kaldı, son is saatlerinizi Stones'dan "Anybody seen my baby" şarkısını dinleyerek değerlendirebilirsiniz :)

Anybody seen my baby
Anybody seen her around
Love has gone and made me blind
I've looked but I just can't find
She has gotten lost in the crowd

Hi :) I have good news, we're almost off the hook, getting better, thank you for all your wishes.The weather is awful today, if I wasn't ill, I'd still  have chosen to stay in. Although I really want to go again, it's very unfortunate that Galata Moda (It's an open air fashion event) is at the same time with this terrible weather conditions.

My outfit on the other hand, a little bit of 80's; a little rock, a little sequins, a little red... Do you like Rolling Stones btw? I can't say I do but I had a chance to see them in their concert in Istanbul.

Anyways, it's friday, a few hours left to weekend. Listen to Anybody seen my baby from Stones at your last work hours :)

Anybody seen my baby

Anybody seen her around
Love has gone and made me blind
I've looked but I just can't find
She has gotten lost in the crowd





         Tişört /Tee: The Rolling Stones
    Yelek(Yeni) /Vest(New):Bershka Etek/Skirt:Moto (Topshop)
    Çanta ve palto /Bag and coat:H&M
    Botlar/Boots: Zara Kolye/Necklace: Beyoğlu'ndan /A local shop
    Zincir bileklik/Chain bracelet: Topman
    Deri bileklik/Leather bracelet:Marc by Marc Jacobs

11 yorum:

cansu94 dedi ki...

paltonu ve eteği çok beğendim.bide bir şey sorucam.h&m markalı ürünleri nereden buluyorsunuz??

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

palto ve tshirt çok cici!

Adsız dedi ki...

eteği çok sevdim :)

Adsız dedi ki...

cadıcım iyileştiğine çok sevindim,
sevgiler,nrdn

alışverişkolik dedi ki...

Palto ve botlar çok cici. Extra yine harikasın :)

Ben de perşembe günü saat 19.00 civarında yoğun yağmura maruz kaldığım için hastayım :( Tv karşısında battaniyemin altında keyif yapıyorum. Hareketsiz bir haftasonu ..

Sevgiler

Unknown dedi ki...

Cansu: Bu posttaki H&M ürünleri yurtdışından sevgilim getirmişti,onun dışında Beyoğlu Pasajları'nda, Terkoz'da ve hatta bazen pazarlarda da Tr'de üretilen H&M marka ürünlere rastlayabilirsin, teşekkürler.

Seda,Pink,Nrdn:Teşekkürler :)

A.kolik: Teşekkürler ve geçmiş olsun :)

Adsız dedi ki...

her gün mutlaka okuyorum ve takip ediyorum blogunu, tek kelimeyle muhteşem kombineler ayrıca da her giydiğin yakişiyor. stilini beğeniyorum ve çoğu zaman örnek alıyorum. kombineleri nasil bır araya getırıyorsun? o an mı aklına gelıyor yoksa daha once aynanın önunde deneyerek mi? nasıl becerıyorsun bunu?
sevgiler,
Mutlu

Unknown dedi ki...

Mutlucum çok teşekkür ederim yorumuna, çok naziksin :) Bazen aklımda bir parça oluyor, onu giymek istediğim için onun üzerine birleştiriyorum kıyafetimi, onun dışında aklıma daha once gelen fikirleri zamanım olduğunda deneyip, aynada bakarım oluyor mu diye, bu bana daha sonra zaman kazandırır, bazen de aklımda hiç bir şey olmuyor, o an aklıma veya elime gelenlerle bir şeyler oluşturuyorum ancak bazen nedense giyinmek çok uzun zamanımı alıyor, o gün pek günümde olmadığımı anlıyorum :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ay cadı ben de bazen o gün kullanmak istediğim parça neyse onun üzerinden gidiyorum:) gayet zevkli oluyor!

Adsız dedi ki...

lapricun ayakkabısı=)

Unknown dedi ki...

:)) Yılbaşında onları giymeliymişim o zaman hhehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...