15 Aralık 2009 Salı

True blue, baby, I love you

Bu son parti kılığı fotoğrafıyla da elimdekileri bitiriyorum. Kendime gelip, yeni fotoğraflar çektirmeye başlamalıyım. Tişört , temmuzda Prag dönüşü D. tarafından hediye edildi, ne zaman giydiğime bakar mısınız? Aksesuarı abarttığım gecelerden biri olmuş ama ne diyebilirim ki, seviyorum  :)

I'm finishing my photos on hand with this party outfit. I have to come to my senses and start to have new photo shoots. Tee is a gift from D. from her Prag visit, look when I got the chance to wear it . It was one of the nights that I piled up the accessories but what can I say, I love it :)





 
Trençkot/Trench: Zara
Tişört (Yeni)/Tee(New): H&M
Etek(Yeni)/Skirt(New): Topshop
Ayakkabı/Shoes: Dolce &Gabbana
Bileklik/Bracelet: Fendi
Çanta/Bag: Marc by Marc Jacobs
Broş/Pin: Vivienne Westwood
Tac/headband: Accessorize

21 yorum:

Unknown dedi ki...

loving that skirt and madonna tee xxx

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

cadı is back!
harika kombin!:)

modamakyajveben dedi ki...

eteğine bayıldım.çooook güzel.
ı love it:)

ZET Fashion dedi ki...

Etekten bende aldıım :)
Bu ayakkabılara bayılıyorum

idil&melis dedi ki...

Clutch güzelmiş=)

tuguna dedi ki...

Ben de etegini cok cok sevdim Cadi. Ayrica senin gece gezmesi kombinlerini ozlemistim:)

Styleseeking Zurich dedi ki...

zet e katiliyorum bende bu ayakkabilarini cok seviyorum!

Adsız dedi ki...

merhaba moda cadısı,
bişi sorabilirmiyim,h&m'nin net sayfasından shop online türkiyeden alışveriş yapabilirmiyiz?Gönderim varmı biliyomusun?
çok beğendiğim bi kazak var onu almayı çok istiyorum yardım edebilirmisin bana?
Tşk...
Gül

Unknown dedi ki...

cadıııı ben pozlara takıldım ikinci fotodaki pozun anlamı madonnaya çak pozu mu:)

bileklikde cok güzel tarzda!

Adsız dedi ki...

bu eteği ve bu tarz etekleri nereden alıyorsunuz? Bildiğim kadarıyla tr'deki river island kapandı...

Unknown dedi ki...

Etek çok güzel(=

Dilan KILIC dedi ki...

etek GG de var,
Topshop diye aratırsanız çıkar:)

esra dedi ki...

buna bayıldım işte :)

Sel dedi ki...

ayakkabı <3

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :)

Gül: Ne yazık ki H&M'in TR'ye gönderimi yok :(

Moderator: Yoo, aklıma ne estiyse :))

Adsız: Yanlış yazmışım etek Topshop buradan alabilirsin istersen:http://urun.gittigidiyor.com/TOPSHOP-OZEL-KOLLEKSIYON-ETEK-YENI-SEZON_W0QQidZZ22554492

Adsız dedi ki...

üzerindeki her şey 'abartısız' mükemmel :)

Adsız dedi ki...

kombin harika.bu tarz etekleri taksimdeki çeşitli pasajlarda çok görüyorum.özellikle bu eteği atlas'da ve gs hamamına giden yol üstünde sağdaki pasajda bulabilirsiniz.

alışverişkolik dedi ki...

Vaovv! :) Harika gözüküyorsun! Yalnız,ben o ayakkabılara bayıldım!

vanilla dedi ki...

Kilo almışsın sanki, ya da çekim veya ışık faktörü öyle göstermiş...

Unknown dedi ki...

Bir süredir tartılmıyorum ancak oyle farklı bir değişiklik olduğunu sanmıyorum, fotoğraflardan olabilir :)

Gizzy dedi ki...

buna bayıldımm:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...