1 Aralık 2009 Salı

Yine yeni yeniden Galata Moda






7 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

geçen hafta ilk duyduğumdan beri, 'bu sefer kesin gitmeyi başarıcam' diyordum. 12 aralık'ta çocukluk arkadaşım evleniyor, gene gidemiyorum! sen tadını çıkar bize de yaz olur mu:)

aysegul in ny dedi ki...

ıyı alısverısler olsun herkese ama artık farklı tasarımcıların kıyafetlerını de gorsek ıyı olacak buralarda:)

Rumeysa dedi ki...

meraaaaakk ediyorum..:(

Adsız dedi ki...

üstteki çekim harika galata moda nın mı?çok begendim kim yaptıysa ellerine sağlık.gidicez görücez.

Unknown dedi ki...

İnşallah giderim, uzun süredir ertelediğim Galata çevresindeki butikleri keşfetmek için de bir bahane olur sanıırm.

Adsız: evet Özel bir çekim yapılmış, ben de bir kareyi kullandım, detayları:

Galata Moda için gerçekleştirilen özel çekim, Galata Kulesi ve çevresinde seçilen özel mekanlarda gerçekleştirildi. Styling’i Zeynep Arcan’ın yaptığı fotoğraf çekimini Can Şuldur (C-BLOCK) üstlendi. Selda Car’ın modelliğini yaptığı çekimde saç tasarımı İbrahim Zengin, makyaj ise MAC ekibinin imzasını taşıyor.

Adsız dedi ki...

bu basın bültenine nerden ulasabilirim acaba yarıdımcı olabir misin?

Unknown dedi ki...

Mail atarsan bana sana gönderirim, modacadisi@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...