27 Ocak 2010 Çarşamba

Couture shows and the shoes



Paris'te yapılan Spring 2010 Couture şovlarında podyumdaki kıyafetleri pek çok yerde görebilirsiniz, ben böyle durumlarda podyum kadar,  bu etkinliğe katılanların olaya katkısı ile bazen daha fazla ilgileniyorum. İşte Tommy Ton'un (Jak &Jil ) gözüyle sokaktan kareler, sırada NY Moda Haftası var heyecanla bekliyorum!

You can always see what happened on the runway at Paris spring 2010 couture shows but I mostly pay attention to what's outside the shows as well as the clothes. Here are some pics from the streets shot by Tommy Ton (Jak&Jil), I can't wait to see NY Fashion week!











style

6 yorum:

Ilgın dedi ki...

PS booties; mind-blowing!!Çok istemiştim bunlara ya da pump versiyonuna sahip olmayı ama kısmet olmadı:( Çok rahatsızlarmış ama öyle deniyor.

sophie dedi ki...

alexa chung! yaaa of hayranım ona.o kadar güzel giyniokiii
bide mulberry ovesized alexa leather bag'e tapıorm! kendisinn tasarımı olduğunu öğrendiğimde çok mutlu olmuştm nedense :)

Adsız dedi ki...

nerede senin güzelim kıyafet postların..isyan edeceğiz :)))

Unknown dedi ki...

Cadıcım bu detay postlarını seviyorum, Yırtık sweat orjinal duruyor

candybaby dedi ki...

offf... deri monta bittim... o montu istiyorummmmm...:))canım harikasınnn...

Unknown dedi ki...

Ilgın: Tasarımı ilginç ama üff benim olsa demedim ben hiç,olsa giyerim de :)

Sophie: Ben de seviyorum kendisini ancak çanta tasarımı bana kalırsa onun eski bir vintage cantası ve Bayswater'ın karışımı,Mulberry tasarım işini ona çok bırakmamıştır, daha çok adını kullanmıştır gibime geliyor :)

Pinksugarr? Bilmiyorum, nerde??? :)) Bugün foto çekebilirim diye umuyorum, sanırım yarına koyabilirim bir şeyler.
Modarator: Ben de, ben de :)

Candbaby: :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...