1 Mart 2010 Pazartesi

YSL bahar 2010 kampanyası

Merhabalar, bugünlerde kötü bir blog yazarı olma yolunda ilerliyorum biliyorum ama  bu gidişe pazartesiden itibaren dur diyorum aynen diyete başlamak gibi :) Daha önce bir fotoğrafını burada paylaştığım YSL bahar kampanyasının diğer fotoğrafları da ortaya çıktı, model Natalia Vodianova, fotoğraflar son günlerin tercih edilen ikilisi Inez van Lamsweerde ve  Vinoodh Matadin, ayakkabıları beğendim ancak aynı şeyi giysiler için söyleyemeyeceğim.

Görüşmek üzere!

Hello! I've been a bad blogger lately but I will make this stop on Monday, it's like starting a diet!  :) I've shared a photo from YSL's Spring 2010 campaign here, now the other photos are out. Natalia Vodianova photographed by highly demaned duo Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin. I like the shoes a lot but can't say the same for clothes.

See you later!
fashiongonerouge

2 yorum:

Dressim dedi ki...

I love the shots. Above all I like the use of the pink background! Nice picks, thanks

chfashiontrend dedi ki...

bu koleksiyona bakmıştım ysl web sitesinden....Oldukça güzel görünüyorlar .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...