30 Nisan 2010 Cuma

Think Amsterdam!

Bugün keyifli bir cuma günü geçiriyorum. Hava güneşli, ofiste yalnızım, işler az. Kendimi cuma moduna kaptırdım arka arkaya  Pretty Young Thing, Blame it on the boogie, Wanna be startin' something.. gibi eğlenceli MJ klasiklerini dinliyorum. Aklımda akşam 29'da yiyeceğimiz yemek ve  bakım, güzellik işlerini sabahtan haletmenin dayanılmaz hafifliği :) En sevmediğim şeylerden birisi, evden işe koşturup, yine aynı aceleyle, zaman darlığı içinde gideceğiniz yere hazırlanmak, şükür ki bugün o acele olmayacak.

Neyse, bugün sizin hafta sonu planlarınızı  sormayacağım çünkü beni ilgilendiren önümüzdeki hafta sonu ne yapacağınız. Siz söylemeden ben söyleyeyim; aranızdan bir kişi ve arkadaşı 8 Mayıs Cumartesi günü Ghetto'da yapılacak olan Think Amsterdam! etkinliğine gidecek. O nedir derseniz, Hollanda Konsolosluğu'nunda katkılarıyla genç tasarımcıların, sanatçıların Amsterdam'ın kendilerine ifade ettiği duygularla oluşturduğu tasarım ve eserlerini sergileyeceği, Tabe Kıyamet'in de orada olacağı , üstüne bir de, benim yine en son Ghetto'da dinlediğim ve oldukça eğlendiğim Kraak& Smaak'tan dj setiyle renklenecek güzel bir akşam. Şimdi esas noktaya gelelim, bu çift kişilik davetiye, Amsterdam dendiğinde  aklına ilk geleni yazan 30. yorum sahibinin olacak, yorumlar belirlenen sayıya ulaşana kadar onaylanmayacaktır. Herkesin sadece bir yorum hakkı olduğunu ve mail adresinizi eklemeyi unutmamanızı  da hatırlatmak isterim.

Benim Amsterdam deyince aklıma ilk gelen "soğuk" olacaktır, sizinkini duymak için sabırsızlanıyorum, hadi!

Hamiş: Sansınızı ikiye katlamak isterseniz, bir de  buraya bakın derim !.

Şimdiden herkese iyi hafta sonları, iyi eğlenceler :)

35 yorum:

tuuced dedi ki...

uykusuz geceler
tugcedadandi@gmail.com

mgntwmn dedi ki...

bisikletler :)
mgntwmn@gmail.com

Adsız dedi ki...

Marijuana ´li kek :)) hatize@hotmail.de

Adsız dedi ki...

bisiklet

pelin.olgun@gmail.com

sumsum dedi ki...

Herkes 49. yorumu bekliyor sanırım:) Neyse ben start veriyorum,50. yorum olmadığına ve tek hakkım olan yorumu da bu şekilde heba ettiğime göre "başka bahara amsterdam" demek istiyorum :)

zOiplaNet dedi ki...

50. olduğumu sanmıyorum ama Amsterdam diyince aklıma daracık sokaklarında Heineken bira fıçıları taşıyan at arabaları ve biranın o nefis tadı geliyor. Sevgiler..

alis dedi ki...

Cannabis ;)

*STYLEBOOM* dedi ki...

benim kocacımdan ve kankilerimden ötürü olsa gerek "bekarlığa veda":))

ZET Fashion dedi ki...

KEsin bu 200.yorumdur :(

MASAL

özgecan dedi ki...

eğlence!

De HaLi dedi ki...

sanat

Rach* dedi ki...

Stroopwaffel

Chocoladegahel

uzun boylu yakışıklı Dutch çocuklar

Dam Square'deki lunapark

Bisiklet (oto)parkları

ve genel olarak gıpgri bir hava

nenna dedi ki...

mantar tabiki (( :

Adsız dedi ki...

Tarih

dedomic@gmail.com

Adsız dedi ki...

Amsterdam; küçüklüğümden beri oraya ait hissettiğim ama hala görmeyi başaramadığım, hayaline daldığımda ruhumu kanatlandırıp uçuran, yüzümü ışıldatan bir şehir benim için...

ipenk@hotmail.com.tr

Feyz dedi ki...

aklıma tek bir şey gelmesi imkansız! benim için amsterdam = kanallar + caffe shops

Adsız dedi ki...

red light district
thewordpressdude@hotmail.co.uk

cleo dedi ki...

afişi görünce aklıma ilk olarak 9 mayıs ales sınavı geldı...neden herseyıme engel oluyor neden eglenemıorum onun yuzunden dıe aklımdan gecırmedım dııl:))
neyse artık gercek amsterdam deneyımlerıne:)

Adsız dedi ki...

overrated bir yer

pinoeatshealthy dedi ki...

soğuk, binaların güzelliği ve deli gibi alışveriş :)

sema dedi ki...

bizim olmasi gereken laleler:)

yesim dedi ki...

sokaktaki acik wc ler...

Balkaymak dedi ki...

ben bisiklet diyorum :)

Stil Direktoru dedi ki...

aaa sen gidiyorsun sandım :( neyse bol şans herkese :) Aklıma gelen tabii ki I AM AMSTERDAM heykeli ve Red Light District

Rakel dedi ki...

wayy daha kimse yorum yapmamis yine dee!! :)

Space Cake diyorum! :)

Dolce vita dedi ki...

amsterdam = duman

operim

d dedi ki...

Merhaba!

benim Amsterdam deyince aklıma ilk gelen, kanalların içinde yüzen çalıntı bisikletler :)

sevgiler...

Deniz
denizdemirtas@gmail.com

Lokum Hanim dedi ki...

Yasaksiz yasamak =)

http://insideofmypurse.blogspot.com/

insideofmypurse@gmail.com

Adsız dedi ki...

aklıma ilk gelen orada arkadaşımın bilmeden yediği mariohuanalı kekleri :))


mutlu
ostekelipetty@hotmail.com

bet dedi ki...

30. olmak için herkes bekler ki yazmadan şimdi:d:d

burci dedi ki...

evleri
burcukocmar@gmail.com

Unknown dedi ki...

Görüldüğü üzere 30. yorumun sahibi bet oldu, bana hemen isim, soyadını mail atarsan modacadisi@gmail.com,adını + 1 olarak kapıdaki davetli listesine yazdıracağım. Şimdiden iyi eğlenceler! :)

Unknown dedi ki...

don't think amsterdam, cycle it, live it, love it!

bet dedi ki...

benim bu etkinliğe hak kazandığımı şimdi görmem ne olacak:D o kadar umutsuzmuşum ki.. hayatım hep şansları ıskalamakla geçiyor:D

Unknown dedi ki...

Sen benim bloga yılda 1-2 kere falan bakıyorsun heralde, neyse başka güzellikleri yakalaman dileğiyle :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...