28 Haziran 2010 Pazartesi

Bir şarkıdır Barcelona, bölüm III

Günaydın! Bu Barcelona şehri ile ilgili son postum, bir tane de alışverişime ilişkin postum olacak ondan sonra siz sağ ben selamet :) Pazar günü son günümüzdü, biz de mağaza ve bazı gitmek istediğimiz restoranların kapalı olması sebebiyle o günü şehrin sokaklarına ve diğer bir Gaudi eseri Park Guell'e ayırdık.

Morning! This will be my last post regarding to Barcelona city, I'll write another post about my shoping an that will be all. Sunday was our last day, since most of the shops and restaurants were closed we wandered at the streets and went to Park Guell which is another beauty of Gaudi.


 Cadılar da şımarır / Even witches got spoiled once in a while :)


Elbise ( Yeni) / Dress( New) : Mango
Ceket ve sandaletler / Jacket and flats:  Toshop
Gözlük / Sunnies: Urban Outfitters



Canınız tatlı veya çabuk bir atıştırmalık çekerse Escriba'yı deneyin zaten vitrine ve oradan gelen muhteşem kokulara dayanamayacaksınız. / If you crave for something sweet or need just a quick bite go and try Escriba. You can't resist the marvellous looking shop window and delicious smell.

15 yorum:

tuuced dedi ki...

sıra bana gelsin..mimari harikaları bende göreyim yarabbim...:)

baisse dedi ki...

Ben de yakın zamanda Barcelona'ya gideceğim, yemek, içmek veya gece gidilebilecek yerler hakkında önerilerin var mıdır?

uyduruk prenses dedi ki...

harikaaa cook seviyorum barcelonayı,en kısa zamanda tekrar tekrar gitmeli:))

Beril Öke Gülen dedi ki...

ben de bu yaz gitsem süper olurdu :)

celibon dedi ki...

kısa bi süre önce gitmiştim ve doyamamıştımmmm....

:/

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

bi sekilde hayat beni hep Barcelona'ya götürdü. En yakın zamanda yine giderim umarım. Gaudi'ye doyum olmaz ;)

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

çok keyifli bir geziye benziyor, bayıldım posttaki hallerine:))

valerie dedi ki...

cadıcıgım harika fotograflar!takip ediyorum bakınıyorum ama yorum yazamıyorum.cok yogun geciyor,yine de bloguna bakmak bile rahatlatıyor insanı.
sevgiler.

BT dedi ki...

Çok başarılı blog çok. Bir de Barselona olunca...

Fashionlicious Girl dedi ki...

o mozaik görünümlü banklara bende oturmuştum hey gidi günler hey özledim barcelona'yııı!

Unknown dedi ki...

Tuuce: Amin :)
Baisse: Ah ne güzel :) Yeme içme tavsiyelerim Cal pep,Inopia,Can Majo gidilesi ( İlk ikisinde grup rezervasyonu alıyorlar, onun dışında erken gidip biraz beklemeniz gerekebilir ama değer ), gece kulübe gitmedik Festival olduğu için ama La Terrezza'ya gitmeyin diyebilirim :).

U.prenses, cupcake: Evet, evet :)

Beril: Fırsat yarat ve git derim ben :)

K.K: Ne güzel, beni de götürsün sık sık :)

S.S.B: Güzeldi ama ben kendim için öyle bir şey diyemem :)

Val: Sağol şeker, sen işe başladın sanırım??

BT: Begendiğine sevindim, tesekkurler .)

baisse dedi ki...

Öneriler için çok teşekkürler:)

dedikodu dedi ki...

ellerin kırışmaya başlamış, kıyafet vs.ıvır zıvır alışverişini bırakıp, biraz yağa, kereme yatırım yapmaya başlamalısın!
ref. 1. foto

Unknown dedi ki...

Baisse: Rica ederim, iyi eğlenceler :)

Dedikodu: Gerçekten nickin gibi saçma bir insansın, sadece hakaret etmek için geliyorsun ama bu böyle yorumlarına son cevap verişim ve yayınlayışımdır çünkü bu enerjiyi hakeden bir insan değilsin, ben kendime yeterince bakıyorum, sen kafanı yorma, biraz kendinle ilgilen!!!

Yelda dedi ki...

Merhaba pek sık olmasada blogunuzu ziyarete gelirim daha önce benimde yazılarımı izinsiz yayınlayan www.örenbayanlar.com sitesine acaba yeni neler çalmış diye bakınırken sizin yazınızıda görünce haber vermek istedim. Emeğe saygım sonsuz. belki bir yazı yazarak kaldırılmasını talep edersiniz Sevgiler
http://www.orenbayanlar.com/page/30

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...