14 Haziran 2010 Pazartesi

Stripes and polka dots


Günaydın! Umarım herkes güzel bir hafta sonu geçirmiştir, benim ki fena değildi.Sizinle paylaşmak istediğim kısmı ise, dün gittiğimiz SATC 2 idi. Filmle ilgili bir iki tespitte bulunmam gerekirse, artık her şey  denenmiş, bu filmden bir üçüncü hikaye çıkmaz ve çıkmamalı demeliyim. Kıyafetler ve styling bir kaç sahne dışında, bizi o kadar etkilemedi, çoğu kıyafet ortama uygun olmadığından komik bile geldikleri oldu. Abu Dabi kısmı gereğinden fazla uzun ve sıkıcıydı, bir SATC hayranı seyretmeli ancak fazla bir beklentiyle sinemaya gitmemeli diye düşünüyorum.


Good morning! I hope everybody had a lovely weekend, mine was ok. I've been to SATC2 yesterday, which I thought everything  have been tried there shouldn't be any more. We mostly don't like the styling and the clothes apart from a couple of scenes, they even look ridiculous because they're not appropriate with the ambiance.Abu Dhabi trip was longer than enough and a little bit boring so I think it's a movie a hard core SATC fan should see but shouldn't expect much.



Fotograf çekerken, iş ile alakalı telefonun çaldı, ben yine de poz vermeye devam ettim :)

I had a phone call from work  while we were shooting the photos but I kept on posing anyway :))

Triko / Knit top: Topshop
Etek / Skirt: Zara
Ayakkabı / Shoes: Nine West
Çanta ve yuvarlak uclu kolye/ Bag and gold plated necklace: Marc by Marc Jacobs
Zincir kolye / Chain necklace : Indus
Yüzük/ Ring: 3C
Gözlük / Sunnies: Urban Outfitters

10 yorum:

Gizzy dedi ki...

etek süper!!!:)

Nihan dedi ki...

Cadicim yuzun iyice belii bu fotolarda. Çok beğendim bu kombini.

uğurböceği dedi ki...

çantan çok hoş.

esmeralda dedi ki...

Çok hoş bi kombin:)

CMOS dedi ki...

çok güzel olmuşşş..herkes böyle yorum yaptıkça hevesim kaçtı SATC2 için:/

Adsız dedi ki...

trikoyu eteğin içine soksaydın nasıl olurdu diye merak etmeden duramadım :) bu arada saçlarını toplayıp da yüzüne ortaya çıkarman çok yakışmış :) xx

mustafa dedi ki...

komple gusel:)

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

yaz geldi diyorsun yani, saçlar tepeye çıkmış ama ben seni yıllardır ilk defa böyle gördüm, bu ayakkabılar hep favorim yine çok güzel olmuş..

İra dedi ki...

Üst,kolyeler,oje uyumlu fakat saclarda yeni çıkanları spreyle iyice sabitleseydin çok daha hoş olurdu :)

Unknown dedi ki...

Sağoluun :))

Nihan: Sen gördün beni, sayılmaz :)

Pink: Denedim, iyi olmadı diyelim :)

S.S.B: Çok topluyorum böyle de, pek denk gelmedi,bir de saçım uzayınca daha da sık yapıyorum artık, teşekkürler :)

İren: Ben de öyle dağınık, doğal seviyorum :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...