3 Haziran 2010 Perşembe

You better work

Koyu renklerde bir iş günü kıyafetine, aksesuarlarla renk katmaya çalıştım, sanırım bu kolye en sevdiğim parça. Bir de ah keşke ayakkabılar Miu Miu diyebilseydim ama en azından renkleri güzel :)  / I tried to cheer up a dark hued work dress with colourful accessories. I think this necklace is my favorite so far but I wish I could say the shoes are Miu Miu but the colours look nice at the end :):

Elbise ( Yeni)/ Dress( New): Peacocks
Ayakkabılar /Shoes : Nine West
Çanta / Bag: Longchamp
Kolye / Necklace: Kenneth Jay Lane for Avon
Gözlük / Sunglasses: Chanel

18 yorum:

casey23 dedi ki...

elbise ayrı bi güzel...ayakkabı ayrı bi güzel...sen ayrı bi güzel olmuşsun!!! ama elbise apayrı bi güzel :)

Nihan dedi ki...

Elbise cidden Peacocks mı. OMG. Çok beğendim ben bu kombinin herşeyini. Ayakkabı Mui Mui olmasa da olur önemli olan gönüller şen olsun. Bu arada duydun mu Beymen Grubu'nun bir sürü mağazası Akaretlerden çıkıyormuş. Cadde "halka daha yakın olacak bir şekilde" yeniden düzenlenecekmiş.

sunset dedi ki...

elbiseye bayıldım ben ,çok da yakışmış
nerde ki o mağaza acaba :)bende alıcam :)

Adsız dedi ki...

elbise nefis
ayakkabılarda öyle, nine west yeni sezon değil dimi ayakkabılar? yakın zamanda mağazada görmedim çünkü

Jojee dedi ki...

beni bitiren kolye ve ayakkabılar:)

ZencefilliÇörek dedi ki...

kolye ve ayakkabilar :)

dedikodu dedi ki...

1. elbise ütüsüz ve çok kaliteli olmadığı belli
2. minnie mouse ayakkabıları atın artık dolabın üst köşelerine
3. bileklerinizi yakından çekmeyin

Adsız dedi ki...

ayakkabılar nine west eski sezondan, bende de var ordan biliyorum 30 liraya almıştım optimumdan:)

Ilgın dedi ki...

Ben ayakkabıları sevdim. Ama ahhh Miu Miu diyorum. Ahhhhhh yani...Cat print mary jane'i dünyada hiçbir yerde bulma şansımın olmadığını idrak etmiş bulunmaktayım:(( Zaten 2010 yaz sezonu için ayakkabı kredi limitimi doldurdum ve bir "enthusiast" olarak çok zor bir dönemden geçiyorum şuan:D

*Peacocks elbise hoş ve kaliteli duruyor-arkadaki fermuar detayını sevdim.
*Paradox: Minnie Mouse shoes?? What the hell??! This must be a JOKE!(*giggles*)
*Lütfen bileklerinizi yakından çekmeye devam edin!!(*sneaky*)

xx

casey23 dedi ki...

evet cidden elbise çok kötü ya... kırış kırış bi kere.. ayrıca her açıdan da kalitesiz olduğu belli... giyme sen onu bana ver :) hatta ayakkabıyı da üste alta bi yere atma giyme onu da bana ver :) herkes mutlu mesut yaşasın :)

Adsız dedi ki...

cidden çok fena! son bi kaç post felaket. benim merak ettiğim bu işten sıkılıp sıkılmadığınız! çünkü kıyafetler ciddi sıkıcı, acaba sizin bu bloggerlıktan sıkılmanızla alakalı mı?

Derya dedi ki...

Merhaba, ben elbiseyi sevdim ama Peacocks Türkiye'den geçen sene çıkmıştı, ihracat fazlası yerlerden mi aldınız, aldıysanız nerden? Bu markayı çok seviyordum çünkü:(

dedikodu dedi ki...

ya ben bir blog kurayım bari bana laf yetiştirin. blogun sahibi bişey dememiş yorumuma siz yazmışsınız birşeyler!
allah aşkına 4. foto da minnie mouse görüntüsü yok mu?

Unknown dedi ki...

Tüm yorumlar için teşekkürler :)

Nihan: Peacocks'ın alt markası falan da olabilir, içindeki etikette bir peacocks yazısı gördüm, bizim adamdan almıştım ;) Haberi duydum, Ağustos'ta olay bitiyormuş, bari giderken acaip bir indirim falan yapsalar :)

Sunset, Derya: Sinanpaşa çarşısından almıştım ancak ellerinde kalmamış, Anabala pasajındaki yerlerinde de 40-42 beden kalmış, 212 251 53 76, buradan bilgi alabilirsiniz.

Adsız: Eski evet 2008 sezonundan.

Dedikodu: Görüşlerin benim için önemli,cevap vermedim çünkü zamanım olmadı ama cevap vermeyince de seninle aynı fikirde olduğum anlamına gelmesin, şöyle ki:
1. Peacocks markasının kalitesi belli, fazla bir şey beklememek lazım, 8-10 saatlik iş günü sonrası da elbisenin buruşması oldukça normal sanırım?.
2. Aynı tip bantlı ayakkabıları görmekten sen de bazen sıkılmıyor musun, bunun farklılık getireceğini düşündüm, bir de Minnie Mouse demişsin ( Ki kendisine bayılırım) ama Miu Miu'nun bu seneki ayakkabılarında bile o his var sanırım, sen ne dersin?
3. Sebebini bilmiyorum ama biraz abartıyorsun gibi geldi, bir de yanlış hatırlamıyorsam bu blog benim ve istediğimi çekip koymakta hürüm aynen sizin okumamakta hür olduğunuz gibi :)

Casey23: O zaman da sana denir bunlar, başına iş açmayalım :)))

Ilgın: Belli olmaz belki bir yerlerde seni bekleyen bir çift vardır :))

Adsız: Hayır sıkılmadım ama belki siz benden sıkılmışsınızdır? :))

Adsız dedi ki...

kolye harika!!

Pınar dedi ki...

yine çok sevdim :)tam olmuş

Pınar dedi ki...

saçları gözden kaçırmışım onlar da ayrı güzel bu sefer :)

ikimiz dedi ki...

harikasınnnnn bayıldımmmmmm çok güzel görünüyorsun bence sana yeşil çok yakışır seni yeşil bişeylerle görmek isterim :D sevgiler
http://ikimiz-2.blogspot.com/
http://modadunya.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...