12 Temmuz 2010 Pazartesi

Yok devenin tüyü

Günaydın :) . Yaklaşık 9 günlük bir ayrılıktan sonra bugün normal seyrime dönüyorum, bir süre blog yazmak, okumak ve ne giydim fotoğrafı çekmek istiyorum ama öncelikle sonbaharda da dolabımızın baş tacı olacak bir renge göz atalım. Chloé, Celine..gibi sevdiğimiz moda evlerinin son yıllarda yine radarımıza soktuğu, bizim dilimizde deve tüyü olarak  bilenen camel renginin tonları, soğuk günlerde de kıyafetlerimize çöl sıcaklığını getirmeye devam edecek. Bu sebeple,Vogue İngiltere'nin Ağustos 2010 sayısında onlara ayrılmış çekimi sizinle paylaşmak istiyorum. Renkler güzel,  kombinasyonlar güzel, ben de son alışverişimi bu renklerden yana kullanıp bir bot ve etek aldığıma göre, sizin de indirimde kışa taşınacak bu renklerde parçalara bakmanız da yarar var derim.


Morning  :) . I've been away for 9 days and all I want is to write  and read blogs also shoot some outfit posts. Before that, I'd like to draw your attention to something which will be on a leading role this autumn; camel tones. Chloé, Celine are the well known lovers of these hues and I'd like to share a shoot devoted to camel which will be on British Vogue 's next month's issue. I love those hues, I like the styling and my last pieces from the sale were a pair of boots and a skirt from the sales in camel tones so I suggest you to the same and look for the pieces that you'll be wearing in colder days.

Fashionising

19 yorum:

Unknown dedi ki...

İlk görseldeki ayakkabılar senin arkadaşınınkilere benziyor yada o sanırım. Bu renkleri seviyorum ama açık tende iyi makyaj istiyor soluk duruyor aksi halde.

Stilcatcher dedi ki...

ben de seni özlemişim...hoş geldin...:)

renklendirhayati dedi ki...

Ayakkabıları istiyorummmm :))

Adsız dedi ki...

Hemen hepsi wearable ve çok asil. Arkası açık ayakkabı dışındaki botlar sa muhteşem.

sümeyye dedi ki...

özledik seni hoş geldin:)

kılavuzum karga dedi ki...

kırmızıdan sonra en sevdiğim ve kendime yakıştırdığım tonlar kahve&camel...fazla alışverişe gerek kalmadan dolabımı bu sezona uydurucam gibi görünüyor:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de dün koşa koşa stefanel'e gittim, içimde bikini, üzerimde deniz tuzu, kocam sinirli:)) kapıda bekledi yani düşün, girmedi içeri! hahah! karamel-deve tüyü şapka geldi mi dememle çıkmam bir oldu. yeni sezonun s'si yoktu piyasada. işte bu da hazin bir çeşme-izmir yolculuk molası hikayesidir. izmir, alışveriş konusunda gelinebilecek son nokta. hiç bişi yok!

zühra dedi ki...

hepsi de çok güzelllllllll

esmeralda dedi ki...

DOĞUMGÜNÜN KUTLU OLSUUUNN!!MODA CAMİASININ EN CADISIII:))))
Nice yeni yaşlara,mutlu mutlu yıllara

valerie dedi ki...

Hey!hosgeldin:) bende beğeniyorum bu tonları yalnz indrimlerde guzel parçalar bulabilmek için geç kaldm sanirsam:/ buarada evet ise basladm yogun ama güzel gitsede blog konusunda pasif bir durumdayım. Neyse ki blogun var, beklemedeyim yeni postlarn için:)

Adsız dedi ki...

bi max mara palto süper olurdu :)

casey23 dedi ki...

hoşgeldin canım :)
alttan ikinci elbiseyi İS-Tİ-YO-RUM!!!!

bir cadının guncesi dedi ki...

Camel'ım biçim biçim ölürüm Camel için... narasını atacak kadar çok seviyorum bu rengi. Ayrıca hem şık hem spor olabilen nadir renklerden bence. Buradan baştan ikinci fotodaki hırkaya burdan sesleniyorum; "Benim olacaksın!" :)

cleo dedi ki...

cream caramel:)bi sonbahar güzel geçecek:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

İepkyol Look'ta da bu renkler halkimdi 2010 kış sezonu için, sevindim sevdiğim renkler :)

dedikodu dedi ki...

boyle boyle mevsimleri gunleri onden onden harciyorusunuz zaman akip gidiyor fark etmiyorsunuz
seyiniz donarken yaz sezonu modasi sicaktan patlarken kis sezonu falanlari filanlari
ne cok zamaniniz var

Unknown dedi ki...

Modarator: Yok onlar değil :)
Itır, Sümeyye: Çok sağolun, bende sizi :)) x
F.K: Ay evet onlar feci bir tek :)

K.K: Bu güzel bir şey :)

Seda: Hikaye başlangıcı süper, daha gelir hatta belki bu renklerden bıkabiliriz bile :))

Esmeralda: Çook teşekkürler :))

Val: Merci, bence geç kalmadın, hala bir şeyler var. Bu arada ben de post yapamadım, uygun zaman yok, foto çekemedim..vs vs :((

Dedikodu:Sanki modanın bu durumunun belirleyicisi benim, bir kere de olumlu bir şey yazsan şaşarım :) İndirimler başlamış, yeni sezon mağazalarda gözükmeye başlamışken sadece yaz modasından bahsetmenin faydasını göremiyorum.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

umarım:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

umarım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...