13 Ağustos 2010 Cuma

Holly Fulton A/W 2010


Holly Fulton bu sabaha kadar duyduğumda "o kim ola ki "diye bir cümle sarfedeceğim biriyken, tesadüfen ulaştığım websitesi sayesinde artık bu kelimeleri söylemeyeceğim.  Her yeri saran deve tüyü akımından sonra renkli grafik desenleri, mizahi tasarımları ile ilhamını 80'lerin cinema du lookundan alan sonbahar/kış 2010 koleksiyonu, tamamlayıcı aksesuarlarıyla da hoşuma gitti. Özellikle kolyelerinin hep elimin gittiği KJL kolyeme alternatif olacağını düşündüğüm, Holly Fulton the İskoçya Moda Ödülleri'nde yılın genç tasarımcısı ödülününün yanı sıra , İngiltere moda ödülünü  ve  Elle Style Awards'unda 2010 birincisi. Fashion East ile geçirdiği iki sezonun ardından, kendi markasını oluşturan Holly Fulton'un  adını ilerde sıkça duyacağımız garanti.

Name Holly Fulton means nothing to me until I've found her website by coincidence. After the colour camel movement in fall collections, it was refreshing to see nice graphics, amusing designs inspired by cinema du look of 80's. I really like the complementary accessories with the outfits, especially the necklaces which could be alternatives to my KJL statement necklace that you all get bored :). Holly Fulton is the winner of Young Designer of the Year Awards at the Scottish Fashion Awards, a British Fashion Award and has won the Elle Style Award for New Designer 2010. This is her first season showing solo following two seasons with Fashion East.” It's very obvious that we'll continue to hear about her in the future.

Hollyfulton

2 yorum:

Unknown dedi ki...

maxi elbiseler dışında hayran kaldım.. bu kış kesinlikle desen manyagı olucaz.. ve ben bunu heyecanla bekliyorum..

Adsız dedi ki...

Hayran kaldım diyebilirim,muhteşem!! ben daha önce de bir yerlerde okumuştum, kendilerini şu siyah beyaz desenlerinden bilirdim meğer daha neleri varmış..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...