3 Kasım 2010 Çarşamba

Aldo'yla hafta ortası

Aldo ile daha da  güzelleşecek bir haftanın ikinci gününde, yine  hediyelerimiz var. O konuya daha sonra geleceğiz ancak önce size Aldo'nun Sonbahar Kış 2010 koleksiyonundan bahsedeyim ki, bu kış neler ayaklarımızı şenlendirecek bir fikrimiz olsun:

ALDO AW ’10 sezonunda trendler her şeyi mümkün kılar bir özgürlükte. Geçmişin izleri, dinamik yaşamın modern yaklaşımı ile oyuncu bir şekilde geri dönüyor. Vazgeçilmez değerler her zaman olduğu gibi konfor, işlevsellik ve kendine yakıştırmak. Bütün trendlerin paylaştığı en önemli ortak değer ise özgünlük!

American Heritage’da kum rengi, devetüyü, taba, kahverengi, kırmızı, hardal ve yeşil renk hakim. Öne çıkan detaylar ise sıcak süetler, kirli görüntüdeki apreler, mumlanmış kanvas, Mongolian kürk örmeler, shearling, Crepe tabanlar, bördürlü tabanlar ve tahta topuklar



 Military Academy’de siyah, kahverengi, bej, haki, gri ve asker yeşili ön planda. Keçe, kanvas, kamuflaj deseni, metal detaylar, asker ve motorcu postaları ve eskitilmiş deri bu trendin önem kazanan detayları.



Victorian Wonderland/Victorian Dandy’de siyah, bej, şampanya, bordo, petrol mavisi, mor ve
Metalik renkler ön plana çıkıyor. Goblen, brokad, organza, dantel, kadife, nubuk, yumuşak deriler, ekose/kilt, fırfırlı bitişler, Mary Jane, rococo topuklar ve Oxford ayakkabılar eski İngiliz tarzını modern yorumla birleştiriyor.




Galactic Minimalism’de ( Ki benim tercihim, son aldığım dolgu topuk Bowmer bu gruba dahil ) siyah ve gri renk ağırlığı bej, kahve ve mavimsi tonlarla renkleniyor. Nubuk, deri, süet, lycra, mat detaylar, ahşap dokunuşlar, kalın lastik tabanlar, mimari tasarımlar ve androjen görüntü futuristik temada ön plana çıkıyor.




Bügün yine kızlara çalışıyoruz ve 1 kişiye şık bir babet ve kadınların olmazsa olmazı gösterişli aksesuarlar hediye ediyoruz. Görelim:


Babetler 38 numara, zımba ve fiyonk detaylarıyla hem asi ,hem de masum. Bu kışın ana rengi devetüyünün  güzel bir tamamlayıcısı olabilecek bu babetlerin yanında, yine toprak tonlarında farklı desenlerde bileziklerimiz var. Daha bitmedi metal altın/bronz tonlarındaki bu iddialı küpeler benim bile aklımı çeldi, sizi de sevindireceğine eminim.




Bu hediyeleri kazanmak için ne yapmanız gerekir diye sıralayacak olursak (İlk kez katılanlar için):

* Sizden bu blogun izleyicisi olmanızı rica ediyorum.

* Bu blogun Facebook sayfasına üye olmanızı rica ediyorum.

* Eh oldu olacak twitter'dan da takip ederseniz sevinirim :)

* Son olarak, bu koleksiyonlardan hangisini beğendiniz, neden..vs gibi düşüncenizi içeren bir yorumla bu iş bitmiş olacak, dün katılmış olanlar sadece yorumlarını bıracaklarından, en mutlusu onlar olacak  :)

Diğer önemli noktalara değinecek olursak:

1. Herkesin 1 yorum bırakma hakkı olacaktır.
2.Kazanan randomresult.com ile belirlenecektir.
3. Kazanan, bir sonraki hediyeyi vermeden önce buradan duyurulacaktır.
4. Kazanan, benimle belirli bir süre içerisinde kontak kurmazsa, hakkı bir sonraki kişiye devredilecektir.

5. Her konuda değişiklik yapma hakkı, her durumda bana aittir.

Hadi bakalım, iyi şanslar :)

72 yorum:

Flame dedi ki...

Tam bana göre bunlar :P

pastaport dedi ki...

bunları da istiyorumm :)

Adsız dedi ki...

bunlar benim olsa keşkeee:)
Ceylan V.

Dennis Satıyor dedi ki...

"Galactic Minimalism" koleksiyonunu beğendim en çok ama "American Heritage" da şahane görünüyor, baya kararsız kaldım yani :)

Blogunun da facebook sayfanın da takipçisiydim zaten :) Hediyelerinle bizleri şenlendirdin vallahi.. Bir de şans bize de vurursa tadından yenmez! :)

Bloğun için de nice nice yaşlara demeden geçemeyeceğim :)

sümeyye dedi ki...

benim olsun bunlar:)

Yağmur Çiftci dedi ki...

ilk bu blogla tanistim moda blogu kavramiyle ve hep zevkle takip ettim nice yillara moda cadisi!!:))

Unknown dedi ki...

kırmızı bootie ve deve tüyü ayakkabıya bayıldım..renkler süper ve özellikle ayakkabının çizgileri çok farklı..

Japon Balığı dedi ki...

galactic benim de favorim,keşke izmirde aldo olsa:( babet bana çıksa ben bu soguk günde sevinsem:)

aysse dedi ki...

nice yıllara moda cadısı :)
twitter anelya_84

madammoda dedi ki...

Victorian Wonderland tabiiki! Victorian olan her şeye bayıldığım gibi bunlara da içim gitti tabi ;))
Bu arada nice yıllara bloğunda Cadı :))

deniz dedi ki...

"american heritage" ve "victorian dandy" hem taşıdıkları anlam hem de modelleriyle beni cezbetti. özellikle shearling bot, camel brogue ve viktoryen tarz bootie'ler.

ozzy dedi ki...

cumartesi günü nişanladım ve çok güzel nişan hediyesi olabilirler :)

Ozlem dedi ki...

bu şirinler tam benlik... benim olabilir mi, ltf :)

ece..* dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hesperid dedi ki...

woww! bu aksesuarlar gerçekten güzel miş.Benim olurlar ins..

Olcay Turkuaz dedi ki...

American Heritage ve Galactic Minimalism bayıldığım iki kolleksiyon oldu:))özellikle ikinci fotodaki zımba detayına bayıldım:))

face sayfanı bloğun gibi izlemeye aldım hemencecik:)))
hediyeler mükemmel özellikle belirttiğin gibi küpeler:))

j.d. dedi ki...

koleksiyonların hangisini beğenmediniz diye sorman gerek bence ama onada vercek cevap bulamazdım...

Hatice Sahin dedi ki...

Belki bu sefer

Ceren Öksüz dedi ki...

ay süper süperr bunlrr
benim olll ():-)

playlist-anbul dedi ki...

American Heritage çok hoş gözüküyor , bugünkü hediyeler de öyle ...

tuuced dedi ki...

Galactic Minimalism serisinden 2. pabuç gönlümü çeldi cadıı :)

Unknown dedi ki...

Her koleksiyonda harika ayakkabılar var.
Özellikle Military'deki topuklu Stingeller ve Lamantagne çanta, American Heritage'daki Fornili favorilerim :)

isabel dedi ki...

hepsinin birbirinden güzel olduğu tartışılmaz..:) Galactic Minimalism deki o siyah uzun çizme bu yıl tam da ihtiyacım olan model.
genel olarak da tüm koleksiyon kullanıma uygun hem ergonomik hem de çok şık görünüyor..

izleyicinim, blogum yok..

sevgiler :)

Unknown dedi ki...

blogu izlemedyim,twitter ekledim,gruba katıldım..

militart academi hoş bence..hem spor hem şık..bugünün ürünlerinede bayıldım..

benim olsalar ya :)

gülin manav
gulinozgur@gmail.com

touch the sky dedi ki...

harika seçimler Aldo markasına daha dikkatli bakıcam bundan sonra babetler bana uymasa da aksesuarları isteyebilirim :))
teşekkürler...

Briss dedi ki...

Estetik açıdan victorian seriler derim ama kullanışlılık bakımından hem şık hem sıcak olan american heritage benim favorim :) ahşap topuklar özellikle çekici bence..

SvGLove dedi ki...

Artık şeytanın bacağını kırmak istiyorum:)Alışveriş yeminim devam edebilir ama hediyelere hep varım:)
Victorian Wonderland/Victorian Dandy'in fırfırlı bitişleri ve renkleri beni benden aldı,onlardan giyip salınmak istiyorum:)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle galactic minimalism. Benim giyim tarzima uygun olan onlar ozellikle pembe olana vuruldum :).

Alışveriş Dedektifi dedi ki...

Victorian wonderland ve galactic milimalism benim beğendiklerim oldukça feminen ve bu sezonun gözde parçalarından..

klem dedi ki...

Victorian serisi yine bitirdi beni. Oxfordları zaten çok seviyorum bu seride de başarılı kullanılmış. Pek tabi kırmızı-bordo fiyonklu da ayağa çok yakışır :)

aksesuar hediyelerine de bayıldım. umarım benim olurlar. böyle konularda pek şansım yoktur ama.. :)

bengu dedi ki...

bende bayıldım bunlara:))

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Sanırım benim tercihim; Victorian Wonderland/Victorian Dandy

Öncelikle renk çeşitliliği, sonrasında tarz bu seçimde en büyük etken...

Adsız dedi ki...

hepsii benimm olsun...:)
doğum gününde kutluu olsunn cadı!!!:)

midsi

nazo dedi ki...

American Heritage en çok beğendiğim koleksiyon oldu. Çünkü kum rengi, devetüyü, taba, kahverengi ve yeşil en sevdiğim, en çok kullandığım renkler. Ayrıca bördürlü tabanlar ve tahta topuklara bayılıyorum. 2. 3. resimdekilere bayağı iç geçirdim. İşte böyle :)
Üyelikler tamam.
Sevgiler moda cadısı!

kontes dedi ki...

American Heritage serisini beğendim en çok.çünkü özellikle 2. ve 3. ayakkabılar benim tarzımı yansıtmış.eskilerin modasını taşıyan her şeyi çok severim...yaşasın vintage =)

Adsız dedi ki...

tam bana gore şansımı deniyorum:)tuğçe ç.

Cansın's World dedi ki...

ay çok güzel bende istiyorum hemde babet ham ayağımın numarasında:)

Unknown dedi ki...

umarım şanslı günümdeyimdir, benim olsun kendimi iyi hissedeyim

Adsız dedi ki...

Military Academy tabikii çünkü özgür ve maskülen...

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

ŞARTLAR TAMAM en çok
Galactic Minimalisi beğendim çok tarz ayakkabılar çünkü bana hitap ediyorlar..
hediyelerinde süper umarım şansım vardır.sevgiler..

Ezgi Emre dedi ki...

Galactic Minimalism'e bayıldım! Siyak yüksek topuklar oldukça rahat gözüküyor. Yükseklerinin katlanılabilir olması çok önemli kanaatimce.
Bir de bunlar ne güzel hareketler böyle hediyeler falan :)

Chilekli Pasta dedi ki...

Victorian Wonderland/Victorian Dandy bordoya bayıldım...

Unknown dedi ki...

Victorian serisi tam bana göre! Hem klasik hem eğlenceli, hele en alttaki bordo

Adsız dedi ki...

Ben en çok Victorian Wonderland kolleksiyonunu beğendim.Hem son günlerin moda renklerini ve modellerinden oluşmuş bir kolleksiyon bence.İçlerinden herkes in kendine ait birşeyler beğenip kullanabileceği ayakkabılar var.Çantalar bileklikler bayanlara sunulmuş ayrı nimetlerden tabiiki de.

zui dedi ki...

Victorian Wonderland/Victorian Dandy e oxford ve eski İngiliz tarzı sözcükleri bu koleksiyonu sevmem için yeterli!:D

Unknown dedi ki...

nice yıllara moda cadısı:D
hepside birbirinden güzel ama favorim 2. herkese bol şans ama babette gözüm var benm olmalıı:D

eklojit dedi ki...

dünkünü kazanamadım ama bunlar benim olmalı:)))

Muhakemede dedi ki...

benim tercihim *Victorian Wonderland/Victorian Dandy 'den yanaa...Bu koleksiyonlaa hem 17 lik bir genç kızaa hem de daha ilerki yas kadınlara hitap edebilirsiniz cünkü.. bir jean in altına giydiginde günlük bir tarz elde edebilecekken, sık bir elbise ile kombinlediginde gecenin yıldızı gibi parlarsın;)özelliklee siyah ayakkabıya bayıldımm ve ona masumiyet cagında bir sexy adını verdim;)

ASLI - BB dedi ki...

Victorian Wonderland / Victorian Dandy'i beğendim,
özellikle kahve topuklu oxford harika! :)
American Heritage da oldukça güzel ayrıca

burcu dedi ki...

American Heritage sanırım tarzıma en yakın bu ayakkabılar:)

blgnn dedi ki...

American Heritage ı çok sevdim:))

Adsız dedi ki...

seçimler harika çok başarılı. .küpelere bayıldım

*lalay*

author dedi ki...

Military Academy bence bu sezonun trendlerini en iyi yansitan ve bana da en yakin koleksiyon. Ozellikle eskitilmis deri gorunumunun ayakkabilara geri donus yapmasina bayildim! ALDO cok kaliteli ve oncu bir marka. 1 cift ayakkabi almistim ve suet olmasina ragmen ilk gunku gibi duruyor. Bence bu serisi cok tutucak.

dry dedi ki...

ayy bunlar çokkkk güzeller,benim olurlar mı acaba?

reyhane dedi ki...

Military Academy benim için mi tasarlanmış yoksa, evet evet kesinlikle benim için,o uzun olan var ya özellikle o...

chora dedi ki...

American Heritage tarzı ayakkabı ve botlar en sevdiklerim oldu arasında:) özellikle 1 numara tam istediğim aldolar:))

Hera dedi ki...

diğerini kaçırdım bunu kaçırmak istemiyorum!

Mina Karenim dedi ki...

zaten takipcindim , hatta ve hatta diğer cekilisini de kazanamamıstım. :)

American Heritage tarzı tam benlik,
en yakın zamanda Aldo incelenmek üzere notlar arasına alındı :)

Sevgiler,

Karenim....

Unknown dedi ki...

aaa ben katılmasan olmaz cnm twitterdan duyurdum

Tuğba Köseahmetoğlu dedi ki...

Galactic Minimalism daha ağır bassa da American Heritage ı da çok beğendim.. tam olarak benim beğendiğim tercih ettiğim bir çok şeyle kombinleyebildiğim ayakkabılar olduğu için.. hadi bakalım.. ben de twitterda takipçiydim zaten burayı ve facebook u ekledim.. istiyorum o babetleri ve aksesuarları.. ben izlediğim halde neden kimlik seçemedim anlamadım.. o yüzden adımı yazdım

asli dedi ki...

Öncelikle nice yıllara!!!
Veee bunlar benim olsun çok güzeller....

dişi zamiri dedi ki...

toprak tonunda her detaya bayılırımmm:) aksesuarlar çok hoş..

nice nice yıllara bu arada bol postlu yıllar cadı..:)

Bakımlı Fare dedi ki...

aç gözlülük yaparak hepsini beğendim demek istemiyorum tabiki :)) ama ben takıları çok beğendim çünkü kıyafetlerimi onlarla çok daha çarpıcı hale getirebiliyorum güzeller gerçekten özellikle de BİLEZİKLER!! :)

Unknown dedi ki...

BEN HEPSİNİ BEĞENDİM AYRIM YAPAMADIM DOĞRUSU RENKLERDE DETAYLARDA ÇOK GÜZEL BABETTEKİ MASUM FİYONKLA ZIMBALARIN BİRLEŞİMİDE FARKLI OLMUS ARTIK ŞANSIMA :)

Zeynep dedi ki...

Military Academy süperler yaaa çok güzeller hediyelerde süper çok teşekkürler ümitle beklemek bile güzel diye düşünüyorum

nursel gideroğlu
nursel_2009@hotmail.com

burcu dedi ki...

Galactic Minimalism’de ki her parça ayrı güzelde.. şu bej tonunda olan 3. ayrı bi cezbetti. hem topuk boyu ve inceliği hem üst bantların birbirinn içinden geçişli görünümü hem rengi hem de ""gaayet rahat bi ayakkabıyım ben"" duruşu faceden moda cadısını takibe alma, buradan izleme veee yorum yapma arzumu tetikledi... İster kot ister kumaş olsun pantalonla ve ya son dönem salgın olan şortlarla ya da mini/maxi dar/bol fark etmez bir etekle gönül rahatlığıyla kombinleyebileceğim bi ayakkabı kendileri... Aldo'ya bi alkış o zaman =))

Adsız dedi ki...

bende bilezikleri yada küpeyi istiyorum :DDD.. işsizim en azından moral olur bana bu hediye :(

Unknown dedi ki...

bayıldım hepsine... onları hakettikleri değeri vermeliyim :):):):)

Adsız dedi ki...

Selam,
Ben en çok galactic minimalismi beğendim.Hem renkler güzel, hem dizaynları orjinal görünüyor.Hesi de birbirinden güzel.Çok beğendim çok... Kolay gelsin :)

ece..* dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ben de varım

zeynepsedosh dedi ki...

Galactic Minimalism koleksiyonuna bayıldım çünkü hem dişi hem rahat hissettiriyor buradan bakrken bile:)benim olsun muuuu???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...