12 Ocak 2011 Çarşamba

IFW'11 takvimi belli oldu

Vogue

8 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

defileler bu sene parayla satılmış firmalara. deli bütçeler konuşuluyor perde arkasında.. sanmıyorum gerçi.

kuvvetli dedi ki...

biz gidebiliyormuyuz peki davetiye falan bulabilirmiyiz ?

modafobik dedi ki...

Zeynep Erdoğan'ın solo defilesi yok mu? Nasıl bi program bu ya! -.-

derya dedi ki...

istnbl fashion weekte colins mavi gbi amatör markaların ne işi var ya,tasarımcılar dururken.nerde paris london fashion weekler nerde istnbl.daha çok fırın ekmek yememiz lazım..sencede öyle değil mi cadıcım?fikrini merak ettim..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

mavi'ye amatör demek için amatör bir modasever olmak lazım derim, cadıdan önce ben cevap vereyim.

ayrıca colins ya da değil, lüksün tanımı değişiyor tüm dünyada farkındaysanız.. koskoca Lanvin H&M ile işbirliği falan yaptı! yani colis deyip geçmemek lazım.
benim de beğenmediğim bir marka ama marka başka, marka değeri ve defilelere verdiği önem/bütçe... vs vs başka.

derya dedi ki...

lükslükten bahsetmiyorum,h&m ile colinsi bir tutuyorsanız bende sizin moda anlayışınızdan şüphe ederim.saygı duyuyorum düşüncenize yinede.dünya modasıyla yakından ilgilenen ve takip eden biri olaraktan bu şekilde bir yorum yaptım..

Unknown dedi ki...

Seda: Mümkün olabilir ama tadı yok pek, ben son IFW'den sonra zaten heyecanımı kaybettim.

Kuvvetli: Bir yerlerde elbette kidavetiye dağıtılır.
Modafobik: Ben de 2 karma defileden sonra solo defile oluyor diye biliyorum ama bu program beni şaşırttı.

Derya: Podyumda sergilenenler adına evet haklısın, normalde Diesel falan da NY Moda haftasında defile yapıyor ama daha tasarıma yönelik Diesel Gold olarak,buradakiler o yönden ne yazık ki zayıf :(.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ki kaybetmekte haklısın.
ama gene de katılmaya değer.. katılalım ki büyüsün, gelişsin.
(wishful thinking:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...