22 Mart 2011 Salı

All Adidas Party


Merhaba :). Bugün bloguma girebildiğimi farkettim ve geçen hafta Markiz Pasajı'nda yapılan All Adidas Party'i paylaşmaya değer olduğu için, geç de olsa yazmalıyım diye düşündüm. Farklı dans ve performans gösterileriyle renklenen podyum, Adidas'a yakışır dinamiklikteydi.Ben biraz arkada kaldığım için hepsine şahit olamasam da sevgili Offnegiysem oldukça güzel videolar çekmeyi başarmış. Podyumdaki hareketi, merakla beklenen Roisin Murhpy devraldı. Ben kendisini Amsterdam'da canlı izlediğim için buradaki performansından aynı tadı alamasam da, sonlara doğru kendi şarkılarından bölümler söylediğinde ortam daha bir güzelleşti. Bee Gee'nin seti geceye güzel bir nokta koyarak hepimize " we are all in" dedirtmeyi başardı.






Hi :) . I'm able to reach my blog today and wanted to share All Adidas Party which was last Wednesday at Markiz Pasajı. The fashion show was very colorful with all the dance and performances and very Adidas ofcourse. I wasn't able to shoot nice pics or videos but my fellow blogger offnegiysem did a great job. The expected star of the night was Roisin Murphy but since I've seen her live in Amsterdam, her performance here didn't give me much but it was fun at the end. Bee Gee's dj set was the last performance of the night and at the end of the night , we are sure that "we are all in".

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ADİDAS PARTİSİNE NIKE AYAKKABI İLE KATILAN ARKADAŞ GÖZLERDEN KAÇMADI:p:))

Cansın Ekşi dedi ki...

aahah :D kelebekus bende onu yazıcaktım.tek ayağında kırmızı tozluk mu var onun?!

visnetadindaa.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Ben olaya hiç bulaşmayıp topuklu ayakkabı giydim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...