23 Eylül 2011 Cuma

All Originals Party


Bugün havamdayım demiştim, baksanıza 2. postumu yapıyorum :) . Görüntüler Adidas All Originals Party akşamından, hava hala sıcak, bende de mevsim yaz, bulmuşken bırakmaya hiç niyetim yok.

I told you I feel great today, look I'm writing my second post  :) These photos from Adidas All Originals Party where it was still hot and since I love summer a lot I will not let it go easily.






Çılgınca eğlenen bir parti insanı, o da ne benim tişörtümden giymiş! :)

Here's a wild party monster and  hey she's wearing my tee!  :) 




Üzerimdekilerin çoğu yeni sayılır, yakın zamanda almasam da dolapta bekleyen bu tulumu ( evet yine bir tulum :)) giymek için daha iyi bir fırsat olamazdı.

What I wore was mostly new stuff, although I didn't buy them lately. Yes I'm wearing another playsuit (Surprised? :) ) couldn't think of a better opportunity.

Tulum/Playsuit: Miss Selfridge
Çanta /Bag: Topshop
Sandaletler/Flats: Steve Madden
Kemer / Belt: Oysho
Kolye/necklace: MNG
Bileklikler/Bracelets: Alaçatı(Local shop), H&M


Pek belli olmasa da, inanın bana bu Sophie Ellis Bextor :) / Not really clear but believe in me this is Sophie Ellis Bextor :) 

10 yorum:

fashionist dedi ki...

renk müthiş..

http://cansansalmoda.blogspot.com/

Cansın Ekşi dedi ki...

tulumun en sevdiğim renk! Bu ara sürekli bu renkte aldığım bi bluz var hafif parlak seninki gibi yanar döner :D onu giyiyorum.Ayrıca sırt dekoltesi de beni benden alan başka bi husus. Harika olmuşsun canım :)

visnetadindaa.blogspot.com

Noni dedi ki...

Saçlarının rengi çok güzel olmuş Moda Cadısı ;)

melodyofcolors dedi ki...

sırt dekolten harika :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Aynı tulum bende de var, özellikle sırt dekoltesi çok hoş..

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Stitches and Buttons dedi ki...

tulumunun rengi ve modeli bi harika.Sirt dekolte ayrintisida cok zarif ayrica..guzel gunlerde giyinmen dilegiyle.

Adsız dedi ki...

bu sırt dekoltesinde kullandığın iç çamaşırı ne tip bir şey? Önden klipsli mi?

Unknown dedi ki...

saçlar güzel olmuş tulum güzel papiler güzel sen cok şeker olmuşsun cadı'cım ya

Unknown dedi ki...

Fashionist:Merci :)
Cansın: Yanar döner değil ama kumaş yarı parlak, teşekkürler :)
Noni,Melody,leylo's:Teşekkürler :)
Raquel:thanks :)
B.A.İ:Evet modelde, renkte harika,güle güle giy :)
Adsız:Değil arkadan minik bir blipsi var,Mango2dan almıştım ama önden klipsli arıyorsan Kyo'ya bak.
Modarator: Çok sağol şeker, severek giydiğim bir kıyafetti :)

negiyinelim dedi ki...

Merhaba,

Gerçekten harika...

www.negiyinelim.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...