18 Kasım 2011 Cuma

Little kitty mine, mine makes me feel so fine


Günaydın! Sakin bir hafta sonu yine pazartesiye vardı.  Ben mi kedileri çekiyorum, onlar mı beni buluyorlar tam bilmiyorum ama son zamanlarda her çekimde en az bir tane yanımda bitiyor :) . Dolabımdaki leopar aksesuarlar artıyor, snood son katılanlardan.

Good morning!  A lazy weekend again leads to Monday. I really don't know if I'm a cat magnet or they somehow find me but lately I got at least one in my shootings  My leopard accesories getting more day by day, this snood is one of the latest addition to the wardrobe.

Elbise,palto,çanta ve snood(yeni) / Dress, coat, bag and snood(New): H&M
Kemer/Belt: Oysho
Bustiyer/ Corset: Topshop
Çorap/Tights: Zara
Çizmeler/Boots: Marni
Yüzükler/ Rings: Büyük olan İskoçya'dan hediye, diğeri Taksim'de bir dükkandan./Big one is gift from Scotland and the other is from a  shop in Taksim. 






6 yorum:

mercan dedi ki...

aynı ben:) ben de nereye gitsem yanımda biterler iyi ki de biterler:) aslında bi yandan kötü ...sokaktaki bütün kedileri toplayıp eve götürmek istiyorum:(

Unknown dedi ki...

yüzükler + french enfes, bir de yüz giderek sanki daha mı açılıyor:)

moda dedi ki...

Sağ parmağındaki yüzüğe bayıldım ayrıca taksimde sanırım resimler çekilmiş aynı yerde benimde resmim var az önce kontrol ettim :)

Adsız dedi ki...

ojelerin h-a-r-i-k-a. nerde yaptırdın?
www.der-liebling.net

iconjane dedi ki...

bu fotoları gercekten cok begendim.
cekeni de seni de opuyorum...

fashionist dedi ki...

allahım ben o pisiciği yerim yerim.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...