1 Mart 2012 Perşembe

Green lace


Ah kıyafet postu yapmayı özlemiştim!  İşte size bahsettiğim Mango defilesi öncesi Swiss Hotel koridorlarında çektiğimiz fotoğraflar, bu fotoğrafları çekerken gecenin bu kadar güzel geçeceğinden bir haberdik.  Bu yeni ayakkabılarımla evden çıkarken üzerlerinde zor dururken, eve dönüşte artık engelli koşu yapabilecek olma durumuma ben bile şaşırdım. :) Unutmayın yüksek ayakkabı yoktur, az pratik vardır!  ( Ya da az şarap! :)) 

Ah, I miss posting outfits. Here are the pics that we shot before Mango fashion show at Swiss Hotel corridors. It was a great night no matter what! These are my new shoes that I even couldn't stand on them properly when first I was out of home but at the end of the night I was able  to do hurling in them. Don't forget there are no high heels, there is less practice .( Or wine! :) )






Mont /Faux fur: H&M
Üst/Top: Zara
Etek/ Skirt: NG Style
Ayakkabı(Yeni) /Shoes (New): L.A.M.B.
Kolye/Necklace: Mango
Yüzükler/Rings: Pull and Bear, French Connection

17 yorum:

tuguna dedi ki...

saclar nefiss cadi!

Dear Deer Love dedi ki...

kürk fazla gerçek görünüyor :S

Duygu Senyurek dedi ki...

O kurkten bende de var:) bayiliyorum cok guzel olmuss

cukulata.alba dedi ki...

üstünüz kolyenız ve ojelerınız cok guzel gorunuyor. bir de takıldıgım nokta surası sıkılmıs olabılırsınız bunlardan yıne de soylemek ısterım. ....güzel geçeceğinden bir haberdik cumlesınde bır haber değil de bihaber olması gerekırdı dıye dusunuyorum.

chfashiontrend dedi ki...

üst harika ,yeni favorilerimden ng style ...loves...

Fifthfloorovergoldenhorn dedi ki...

Ayakkabilara bayildim !

www.fifthfloorovergoldenhorn.blogspot.com

Unknown dedi ki...

bende ayakkabıları çok beğendim
http://pelin-in.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

kürkü bende denemiştim ama almadım pişmanımmm :D


http://www.kilimcininkorkizi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

ya özellikle ojeye bayıldım lütfen markasını belirtir misiniz ;)

Alisveriskolik dedi ki...

Ust ve ayakkabi harika! Saclara ayrica bayildim,sampuan ve bakim urunu olarak ne kullandigini paylasirsan mutlu olurum:)

. dedi ki...

hoş bir seçim olmuş :)

http://fashionisable.blogspot.com/

Trendsum dedi ki...

Saçlar harika ve her zamanki gibi aksesuarlar favorim ;)

http://trendsum.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Cadicim cok guzel olmussun...cok begendim butun kiyafeti..

Unknown dedi ki...

çok yakışmş bu kombin kürk çok güzel cadıcım

Unknown dedi ki...

Tuguna: Hhehe sağol, arada oluyor işte :)
Fashionletter: Ama değil ;)
Duygu: Ben de seviyorum, sıcak da tutuyor :)
C.Alba,Trendsum,Neslie, Modearator: Teşekkürler :)
Ch: 3 parça var dolabımda NG'den hepsi de ayrı güzel :)
Fifth.,Pelin, Fashiosable: Merci :)
Kilimci: Biraz pofuduk bir yapısı var, o yüzden herkes beğenmiyor.
Adsız: American Apparel- Peacock 36497
Alışverişkolik: Teşekkürler :)Aslında John Freida Volume serisini kullanıyorum ama o bitti. Bu aralar Aussie Volume serisi veya Toni Guy Volume serisini dönüşümlü olarak kullanıyorum, onlarda güzel, kokuları da çok güzel. O gün de Aussie ile yıkamıştım.

Adsız dedi ki...

merhaba , t box a ait kuslu kolyenin hemen ustundeki resimde sari cicekli bir etek var bayildimmmm nerde bulabilirim bana mail atarak cevap verirseniz sevinirim blogunuzu takipteyimm :) mekumelo7@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba , t box a ait kuslu kolyenin hemen ustundeki resimde sari cicekli bir etek var bayildimmmm nerde bulabilirim bana mail atarak cevap verirseniz sevinirim blogunuzu takipteyimm :) mekumelo7@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...