2 Temmuz 2012 Pazartesi

Ortanca zamanı


Selamlar, sevgiler :). Geçen hafta iş için İstanbul dışındaydım, yoğundu, velhasıl buralar yine yalan oldu, kusura bakmayın. Yaz çabuk geçiyor, Temmuz geldi bile ve benim çalışma tempom yine tavan yaptı. Bu fotoları post etmenin vakti çoktan geçmişti bile. 

Hi everyone :) . Last week I was away for a business trip so sorry for lack of the posts. Summer is moving fast, it's July now and my work load is highest again. These photos have been waiting for so long so here they are.



Tişört / Tee: Pull&Bear
Etek /Skirt: H&M
Ayakkabı /Shoes: Aldo
Çanta/ Bag: LV
Kolye/Necklace: Urban Outfitters
Gözlük /Sunnies: Oscar de la Renta
Bileklikler / Bracelets: Urban Outfitters, Mango, Ebru Danyal


4 yorum:

Unknown dedi ki...

çook tatlı olmuşsun sen! saçların rengi açıldı mı nasıl yakışmış bu model

Mademoiselle S. dedi ki...

Lovely outfit, I like it!

xx

http://mademoiselle-s-blog.blogspot.com/

Wicked Butik dedi ki...

harika kombin :)
şahene ürünler için
banda bbeklerim

http://turkiyedesatiyorum.blogspot.com/

Füsun dedi ki...

aaaaaaaaaaaa ayni etek bendede var ;D ben üstüne yesil ince bluz giymistim..seninkide güzel görülüyor.
sayfani cok begendim..sende benimkine bakarsan sevinirim www.fashion-ideen.de

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...