25 Eylül 2012 Salı

Beni merak etmeyin! :)



Kıyafet postu yapmak zor, elimizde ne var?  Fashion's Night Out'tan kalanlar. Günler uzun, 12 saatten fazla süren çalışma saatleri, fazla bir şeye zaman bırakmıyor. En azında güneş bizimle. Duyduğumu göre İstanbul'da havalar artık sonbahara dönmüş, ben dün akşam yorgunluğumu denize girerek attım, bana hala yaz :)

What I have to post as an outfit? Remainings of Fashion's Night Out. Days are long, working hours lasts more than 12 hours so not much time left for anything. At least we have sun. As fas as I heard fall is now in Istanbul, I swam at the see after a long day yesterday. :) It's still summer to me.



Gömlek /Shirt: Acne
Etek /Skirt: Marni at H&M
Çanta/Bag :Primark
Ayakkabılar/Shoes: Zara
Bileklikler/Bracelets: H&M, Marc by Marc Jacobs.


12 yorum:

Missy dedi ki...

cok yakisti!

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

renk uyumlarına bayıldım

chfashiontrend dedi ki...

kıyafet postlarını seviyorum..zamansızlık ayrı bir dert tabi...
kombin çok hoş.
sevgiler

satış butiğim açıldı bu arada ziyaret etmek isterseniz:
chfashiontrendbutik@blogspot.com

Efsun dedi ki...

Çok güzel renkler,başarılı bir kombin =)
http://turkiyemodayazarlari.blogspot.com/

muucrafts dedi ki...

Güzel kombin :))

gönül dedi ki...

çok varoş olmuş bence, her şeyi de beğenmeyin artık bu kadar

Adsız dedi ki...

ayak parmakların dısarı taşması hoş bi görüntü değil!

Unknown dedi ki...

Paylaşım için Teşekkürler. Hurda Alım Satım

Adsız dedi ki...

zayıflamışsın :)

Birdane dedi ki...

Harika!

http://vogueandvoguee.blogspot.co.at/

gelinlik modelleri dedi ki...

bence harika olmuş yaa. tebrikler :)

Zeynep dedi ki...

Gömleğe ilk baktığımda şal yaka formunda sanmıştım ancak, sivri yaka ve önünden fular gibi uzanan detay daha çok hoşuma gitti. Bu gömleği bu desen ve kesimde bir etekle kombin yapmak başta çok bana göre durmasa da ben gerçekten beğendim. Gömleğin transparanlığının sütyenin rengiyle yakalanmış olması da ayrıca hoşuma gitti. Cesaret isteyen bir kombin, tebrik ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...