11 Eylül 2012 Salı

Goodbye Istanbul!


Bu hafta hiç bitmese ve ben Antalya'ya gitmesem. Evet sonunda acı gerçeği sizle paylaşmanın vakti geldi, 14 Eylül'den itibaren, iş nedeniyle ben 1 aylığına Antalya -Belek'e yerleşiyorum. Evimi, alışkanlıklarımı, arkadaşlarımı bırakıp,bir otel odasında yaklaşık bir ay geçireceğim. Projeler, moda haftaları, yeni sezon alışverişi, bugün ne giydimler, festivaller.. çalışma temposu sebebiyle biraz arka plana atılacak, özlenenler listesi giderek uzayacak.  Tek tesellim bu günlerin hemen arkasından, bir güneş gibi yükselen Londra seyahati planları, sık dişini Cadı.

Biraz da kıyafet üzerine konuşalım. Bu aralar giyinmeye bile vaktim yok, o yüzden daha basit kıyafetlere yöneliyorum. Tişörtün iki bina arasından gözüken mavi gökyüzüyle instagram havasını pek beğendim.

I wish this week is never over and I won't go to Antalya. Yes, it's time to confess ; I have to spend a month in Belek - Antalya because of work. I'll leave my home, my habits, my friends and spend a month in a hotel room. Projects, fashion weeks, new season shopping,outfit photos, festivals.. have to be postponed because of the heavy work schedule and the missing list will get longer. My only relief is planning a London trip, just right after this madness.

Let's talk about my outfit a little. I rarely have time to think about my clothes so I'd go simple. I love this tee's Instagram vibe, with the blue sky seen between the two buildings.



Tişört (Yeni) /Tee (New): MM6 (Maison Martin Margiela )
Jean /Jeans: Ksubi
Ayakkabı /Shoes: Zara
Gözlük /Sunnies: Marni at H&M
Aksesuarlar /Accessories: Marc by Marc Jacobs, Urban Outfitters,Mango, H&M

2 yorum:

pelininstyle dedi ki...

Ah caniiim bir ay nedir ki ben 11 senedir istanbul aile arkadas ev ozlemi cekiyorum:)giz acip kapayincaya kadar gecer:)
www.pelininstyle.com

salomé dedi ki...

Antalya Belek de candır, şu an oralardan bildiriyorum hatta :) her zaman bekleriz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...