3 Eylül 2012 Pazartesi

Sırt dekoltesi severim


Yine bir pazartesi, iyi haftalar! Haftasonu çok güzel ve yoğun  bir I Love Sale 2 organizasyonu geçirdik. Tüm  detayları yakında burada olacak , konuyla ilgili Milliyet Cumartesi'de çıkan haberi görmediyseniz, buyrun buradan. Yaz biterken giyemediğim bu tatlı elbiseyi de, roportaj günü giydim ve listeden bir parça daha silindi.

Ben yine kaçmak zorundayım, görüşmek üzere!

Another monday, I wish a great weekend for all of you. We had a great I love Sale 2 garage sale on Saturday. All details  with pics will be here soon but before that there was an interview on Milliyet Cumartesi paper which you can see here.

I am so happy that I could wear this lovely dress before summer ends on the interwiev day.

I have to leave you again. See you soon!




Elbise /Dress: Fabrika
Ayakkabı ve kemer /Shoes and belt: Zara
Bilezikler/ Bracelets: H&M, Alacatı, İskoçya ve Mısır Çarşısı'ndan
Yüzük/ Ring: Forever New
Gözlük/Sunnies: Celine

8 yorum:

Unknown dedi ki...

çok yakışmış ayrıca fotograf kalitesi de harika. saçların rengi de açılmış ışıl ışılsın yahu :)

Fifthfloorovergoldenhorn dedi ki...

Bende cok severim :) gerek deseniyle gerekse modeliyle 50leri yansitan bu elbisede o zamanlarin muhafazakar modellerine inat sirta acilan pencere inanilmaz gizel bir hava katmis nude ayakkabilarin ise bu uyuma gayet guzel eslik etmis :)

AySay dedi ki...

Bende de var bu elbiseden, çok beğenerek almıştım.

İlknur Kağan dedi ki...

elbiseye tek kelimeyle bayıldım...özellikle arka kısım harika durmuş..Vallahi tebrikler:)çok başarılı bir kombin olmuş

sevgiler

i-fashionbank.blogspot.com

moda dedi ki...

Gerçekten sırt dekoltesi güzel olmuş. Fakat boyundaki kumaş görüntüyü biraz bozmuş :)

Melislicious dedi ki...

harika bir sırt dekoltesi bayıldım çok yakışmış:)))

İra dedi ki...

Elbise harika,ayakkabiyla uyumu daha da guzrl :) sende super gorunuyorsun burda.bu arada benim fikrim sana elbise,etek vs. Daha.cok yakisiyor : )

Unknown dedi ki...

siteye bayıldım tam benlik bir site ayakkabı hastaları için benim gibi her postta değişik bir model ayaklarında hangisine bakacağmı şaşırdım ama ayaklarını hep uzak çekmişsin bazı postlarda tam belli olmuyor senin ayaklarında süper duruyorlar güzelde ondan ayaklarım desene bende öyle durmazlar ama işte idare ederler ama sende fıstık gibi duruyorlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...