28 Şubat 2013 Perşembe

Borrowed from the boyfriend


Runtalya heyecanı dorukta. Dün son bir 10 km koştuk, sanırım hazırım. Runtalya ile paralel Adım Adım'la beraber TEGV yararına koşup, Van'lı çocukların eğitimi için bağış toplamaya çalışıyorum. Tüm detaylar bir kaç post aşağıda, bağışlarınızı esirgemezseniz bir sürü çocuğu mutlu edip, hayatlarını değiştirebilirsiniz. 

Pazar günü kat kat giyinmenin suyunu çıkartmış olabilirim. Kızlar lahana gibisin bugun dediğinde, ben kendimi gayet mutlu hissediyordum çünkü ısıran rüzgara ve öğleden sonra düşen derecelere karşı bu kıyafetle gayet iyi karşı koydum. Parka rezervim gözüme biraz kuru görüdüğünden, erkek arkadaşımınkini almakta hiç tereddüt etmedim. :)

I'm very excited about Runtalya now. Yesterday, we ran 10k as the last preparation, I think I am ready. When running in Runtalya, I'm trying to collect donations for the education of underprivileged kids from Van along with TEGV and Adım Adım. organizations. You can find all the details couple of posts ago, it would be great if you can donate even a little to make a difference in these kids' lives.

On Sunday I might have done a little bit of much layering. My friends told me I look like a cabbage but I was so happy with my layered clothes on the low tempratures. My parka reserve looked very dry to me so I stole this parka from my boyfriend's closet. :)









Gömlek / Shirt: ??
Üst / Sweatshirt: Zara
Ceket /Jacket: Iro
Pantolon/ Pants: Ksubi
Botlar/ Boots: French Connection
Parka : Superdry
Bere ve kolye / Beanie and necklace: Topshop
Yüzükler ve çanta/ Rings and bag: H&M
Gözlük/ Sunglasses: Celine

Fotolar için teşekkürler Duygu Yegul / Thanks for the photos Duygu Yegul

8 yorum:

Melislicious dedi ki...

kat kat giyinip de hala iyi görünebilen ve hayra bırakan nadir insanlardansınız bence! Ayrıca duyarlılığınız için sizi yürekten tebrik ediyorum, diğer bloggerlara da örnek olmalı...
Parkayı boyfriend'den çalma fikri harika ben de benimkinin barok desenli yeşil ceketini çalıp kendi bedenime göre yaptırmayı düşünüyorum:)))

Lunapark Queen dedi ki...

Tebrik ederim gerçekten, ben de bir dönem TEGV'de gönüllü ablalık yapmıştım :)

Trend Moda Stil dedi ki...

Çok hoş bir kombin olmuş! Ben de bloğumda yaka hediye çekilişime beklerim: http://www.trendmodastil.blogspot.com/2013/02/giveaway-designroom-yakalar.html

Unknown dedi ki...

Böyle uyumlu kat kat duruşu seviyorum,,mucuk

pınar uyar dedi ki...

merhabaa... Van projesi için bir soru ve tavsiye istersen yazabilirsin. Vanda öğretmenim sanırım yapılan çalışmalar çocuklar için. bu arada runtalya koşmak için yada herhangi 5k 10 k koşmak için iyi bir sporcu olmak lazım muhtemeen sporla yakından ilgileniyorsun şimdiden tebrik ederim :)

Unknown dedi ki...

Melis: Çok teşekkürler, elimdeki fırsatları ihtiyacı olanlar için kullanmaya çalışıyprum. Umarım insanlar daha duyarlı olur, bağışlar artar. Neyseki benim kolları kıvırmak dısında başka bir şeye gereksinimim olmadı :)
Lunapark Queen: Ne güzel, bu tür çalışmalara daha fazla ilgi gösteren bir toplum olmaya ihtiyacımız var.
Trend: Teşekkürler :)
Mia: Ben de kat kat giyinmeyi seviyorum, teşekkürler :)
Glpnrbhdr: Evet TEGV'nin Erciş'te açılacak eğitim merkezi için ve oranın giderleri için yapılıyor bu çalışma . İlkokul seviysesindeki çocukların eğitimine katkı sağlanacak. Çok iyi bir sporcuyum diyemem, benden çok daha iyileri var.:) 1 yıldır falan koşuyorum, umarım ilerde daha da uzun mesafeleri koşabilecek duruma gelebilirim :). Teşekkürler

Sonsuz dedi ki...

Selamm ^-^

Adsız dedi ki...

bu ne tatlılık .tebrikler ilham veriyosun cadı koşasım geldi.run cadı run

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...