17 Mayıs 2013 Cuma

A lovely Friday



Beklediğimiz zaman geldi, akşama Depeche Mode'u canlı canlı dinleyeceğiz. Ben son albümü 2 şarkı dışında çok sevmedim, belki biraz daha dinlemem lazım. Eminim ilerde, güzel remiksleri yapılınca o şarkıları daha çok severim. Pek siz konsere gidecek misiniz?


The time has come and we'll see Depeche Mode in concert tonight. I don't like their last album much ( Only 2 songs), maybe I should listen couple of times more. If there'll me good remixes in the future, sure I'll love them more. Are you going to the concert?


Dün pilates ve yoga stüdyosu arayışlarındaydık ama sanırım pilates yapmayı yogadan fazla istiyorum. Yoga için fazla sesliyim :). Yoga neyse de, pilates fiyatları almış yürümüş. İki kişi için istenilen aylık ücret, neredeyse iyi bir spor salonunun yıllığı kadar. Şimdilik karar vermedik, düşünmekteyiz.
 Önerilere açığız :) .

Yesterday we were looking for pilates and yoga studio. I think I want to do pilates more than yoga because I might be too loud for yoga :) . Yoga prices are ok but pilates ones are like gold. It's almost the same as a yearly price of a good gym for a month for 2.  We haven't decided yet, still thinking and looking for some advice. :)




Tişört / Tee: Comptoir des Cottoniers
Etek / Skirt: Miss Selfridge
Çanta /Bag: Marc by Marc Jacobs
Botlar / Boots: Mango
Kolye / Necklace: Urban Outfitters
Gözlük / Sunnies: Markasız (No name)



9 yorum:

Adsız dedi ki...

tişörtü çok beğendimm ama bu markayı hiç duymadım.. türkiyede bulma şansımız var mıdır acaba? teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Maalesef gidemiyorum,cooook uzgunum.Benim yerime de 'Personal Jesus' a yuksek sesele eslik edin

fashionfromsmyrna dedi ki...

son zamanlarının en begendiğim kombini ki etekle bt giymeni cok sevdim:)

Unknown dedi ki...

Ooo marc jacobsi koymayin yere icim aciyor oyle gorunceee!

Bu arada suan Istanbul'dan uzak oldugum icin sizin postlarinizla istanbuldan kareler gormek cok hos.

Adsız dedi ki...

gittik ama elimiz boş döndük:(

Unknown dedi ki...

Adsız1: Aslında Fransız markası ama ben onu Beyoğlu Pasajlarında buldum 2 sene önce falan, bir daha da o markaya rastlamadım, bulunması zor olabilir :(.
Adsız2: Biz de gidemedik malum :)
Fashionfrom. : Teşekkürler :)
Elif: Bir şey olmaz ona :) Teşekkürler
Adsız3: İptal fena oldu :(

Adsız dedi ki...

merhabalar
sizin gibi bir blogger olarak sizi sitemi gezmeye davet ediyorum.
http;://www.girisimce.blogspot.com
http://www.byblok.blogspot.com

Topuz Saç dedi ki...

Aciklamali anlatimlarin icin tesekkurler Yazilarin devamini bekliyorum.
http://www.guncelyazar.net/2013-ilkbahar-yaz-topuz-modellerisade-topuz-sac-modelleri/

Tasarim Mimarlık dedi ki...

Aciklamali anlatimlarin icin tesekkurler Yazilarin devamini bekliyorum. http://kadininmodasi.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...