27 Haziran 2013 Perşembe

Garip bir yaz



Ne zaman Haziran sonu geldi? Oysa bu yazımda, 2013 yazı ile ilgili ne kadar çok yapmak istediğim şey vardı, neredeyse giyinmekten bile vazgeçtik dolayısı ile kıyafet postları da azaldı. :( Aslında Temmuz'un gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum çünkü ben yakında yine İskoçya'ya gidiyorum. :)) Bu aralar beni heyecanlandıran tek şey bu!



How come June is ending that quickly? I had some plans about summer 2013 like in my post for  while ago but we even gave up  dressing up so the outfit posts just dried! :( In fact I'm excited about July arriving  because we will visit Scotland again for some time. That's the only thing I'm looking  forward to lately! 







Üst ve etek / Top and skirt : Zara
Çanta/ Bag: Topshop
Sandaletler/ Flats: Steve Madden
Kolye / Necklace : Deniz -  Bozcaada 
Gözlük / Sunnies: Oscar De la Renta

Fotolar için teşekkürler Paris ve Iconjane  / Thanks to Paris and Iconjane for photos

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar şirinsin, çok güzel bir kombin olmuş :)

http://dollyneverland.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

kombin harika olmuş canım her zamanki gibi o güzelim ayaklarında ojelerin gösterişli fakat ellerde yok dikkat ediyorum tek tek detayla unuttukmu acaba

Unknown dedi ki...

Canım Paris ve sen harika gözüküyorsunuz:)

Adsız dedi ki...

Cadıcım ,yine harikasın !

Sinem Tunç dedi ki...

Bu tarzınız çok hoşuma gitti sanırım 2013 böyle geçecek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...