27 Eylül 2013 Cuma

Be your own hero



Güzel cumalar :). Yine bir haftasonuna kavuşmak üzereyiz. Bu pazar günü beni zorlu bir gün bekliyor. Sabah #intersportrun da 11,1k, akşam da #runistanbul'da 7k koşmayı hedefliyorum. Önümüzdeki aylarda koşmayı düşündüğüm ilk yarı maratonum için, iyi bir antrenman olacak. Bakalım bu macera nasıl bitecek? : ) Bu arada, siz herhangi birinde koşuyor olacak mısınız?




Bu kıyafeti çok severek giydim. Feminen eteğin, kısa spor üst ile birleşmesi, tezatlıkları seven beni çok mutlu etti. Fotoğrafların çekilme anı ise, biraz acı vericiydi. Akşam saat 19:30 civarı, iş çıkışı  etrafın trafiği iyice artmış bir Nişantaşı, kadrajın hemen dışında, onlara para vermeme rağmen hiç susmadan dilenmek zorunda bırakılan 2 küçük çocuk ve bir an önce 1-2 kare çekip, oradan uzaklaşabilme düşüncesi. Dolayısı ile fotoğraf çekme deneyimimiz, kıyafeti üzerime geçirdiğim an kadar hoş bir tat bırakmadı. Anlaşılan her tezatlık o kadar güzel olmuyormuş! :(



Good Friday :). We're about to reach another weekend. This sunday will be a bit tough for me because I'm planing to run twice  in a day. One is in the morning #intersportrun 11km's and the other will be 7km's called #runistanbul. I think that'll be great training for me because I'm planning to run my first marathon in couple of months. I'm really excited about how this adventure will end. Are you running in any of these runs by the way? 

I loved to wear this outfit a lot. Because of my love for contradictions, I really like the pairing of a feminine skirt with a sporty crop top. However, the photo shoot was a bit unpleasant. It was after work hours where the crowd in Nişantaşı reached its peak, and just right, out of the picture two little boys were forced to beg for money without pause. Despite giving them money, all we wanted to do was just finish the shoot and run away from there. In short, the shooting wasn't as good an experience as wearing the outfit. Looks like not every contradiction feels great! :(




Üst/ Top: Athmosphere
Etek ve ayakkabı / Shoes and skirt: Zara
Çanta / Bag: H&M
Kolye / Necklace: Iconjane for Mija 

4 yorum:

BİLGE dedi ki...

göbek olmayınca giyersin tabi kısa üstleri.çok yakışmış etek ,ayakkabılar ,bluz ama en önemlisi içten gülümsemen sana ençok o yakışıyor.

Unknown dedi ki...

çok hoş görünüyorsuun :)

Betül dedi ki...

ayy etek çok güzelmiş yeni sezon mu acaba? :)

bu arada ben de runistanbula katılacağım, belki karşılaşırız :) zencefiti de severek takip ediyorum, koşmak konusunda ilham oluyorsunuz bana.

Unknown dedi ki...

Bilge ve Bahar: Çok sağol, çok tatlısınız:)
Betül:Etek eski çok ama Topshop'da falan bu tip etekler var. Çok mutlu oldum, görüşmek üzere diyorum o zaman :) Şimdiden başarılar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...