2 Eylül 2013 Pazartesi

Ve #ilovesale4 by Markafoni videosu huzurlarınızda

Hani size demiştim ya, çok eğlenceli bir gün geçirip, I Love Sale 4 için bir video çektik diye, heyecanla beklediğimiz günler geçti ve işte bugün o video yayında. Buyrun:

Finally, the video shoot has been released for our garage sale event #ilovesale4 . The event will take place in Muhit Karaköy on 15th of September , come and meet us there. So what do you think?? :)) 



Yetenekli fotoğrafçı / yönetmen Deniz Özgün tarafından,  Markafoni studyolarında çekilen videonun #ilovesale4 by Markafoni  etkinliğinin canlı ve renkli karakterini yansıttığını düşünüyorum. Favori sahnem sanırım şarkının durup, hmm dediği sahne, denir ya oraya cuk oturmuş diye, işte öyle :)). Sizin beğendiğiniz bir sahne varsa, memnuniyetle duymak isterim? :)

#ilovesale4 bu sefer farklılıklara ve ilklere sahne olacak.  Mesela 12-13-14 Eylül'de Markafoni'den ön satış olacak.

Çizen Bayan ve The Plum'ın da bizlerle olacağı #ilovesale4 etkinliği 15 Eylül Pazar günü Muhit Karaköy'de , gelin hep beraber eğlenelim, ne dersiniz?


Son olarak  emeği geçenlere çok kucak dolusu öpücükler gönderirken, yorumlarınızı da bekliyorum! :)

İyi haftalar :)

1 yorum:

Gülen Çimek dedi ki...

Videoya bayıldım :) Hmmm dediğiniz sahne benim de favorim oldu. Bir de Billur yine Vespa' sını bulmuş :p Çok tatlısınız. Çok önemli bir engel olmazsa Bursa' dan atlayıp geleceğim. Artık 4 oldu, bu seferki kaçmaz :)
Sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...