21 Ocak 2014 Salı

Biker boots



Bot alırken hepimizin aklında  genelde ilk olarak rahat olsun özelliği vardır.  Hele topuklu bot alacaksak bu iki özelliği bir arada bulmak gerçekten zor oluyor. Ben aradığımı son İskoçya seyahatimizde buldum. Motorcu botları benim dolabımın vazgeçilmezi, bunun topuklu ve rahat olanına rastlayınca almak kaçınılmaz oldu. Çok alışveriş yapmadım ama bu botlar ve çanta ile eve dönmek dolabım için bonus oldu.


If we buy boots first qualification is normally being comfortable in them. Especially in heeled boots this   two specifications are tough to find. I found both in these boots on our last Scotland trip. I love biker boots and heeled and comfortable one was a definite buy for me. I didn't shop much but very happy to return with these boots and bag. 




Palto / Coat: Isabel Marant
Üst (Yeni)  / Sweatshirt (New) : Cheap Monday
Etek  ve kolye / Skirt and necklace: Zara
Botlar (Yeni) / Boots (New) : Carvela Kurt Geiger 
Çanta (Yeni) / Bag ( New): TK Maxx 

 Fotolar için teşekkürler Iconjane



4 yorum:

Rana Demir dedi ki...

Kombin çok başarılı❤️kazağın şahane,palto ve botu da çok sevdim❤️
Sevgiler
www.ranademir.net

beijaa vintage dedi ki...

kombin çok hoş;)

Unknown dedi ki...

Rana ve Beijaa: Çok teşekkürler :)

glittergal dedi ki...

Merhaba blogunuzu bir süredir takip ediyorum. Ben birkaç aç içinde yeni bir eve taşınacaım ve taşınma öncesi ufak bir garaj satışı yapmaya karar verdim. Sayfamı ziyaret ederseniz sevinirim: http://garajsatisim.blogspot.com.tr/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...